Türkçe kelimelerimizi neden kısaltarak kullanmaya başladık ? siz hangi kelimeleri kısaltarak kullanıyorsunuz?

Türkçe kelimelerimizi neden kısaltarak kullanmaya başladık ? siz hangi kelimeleri kısaltarak kullanıyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Yeni nesil neden Türkçe kelimeleri kısaltarak kullanmayı tercih ediyor ok , selam , nbr , as , hg , vss Türkçemizi bu şekilde kullanmayi doğru buluyormusunuz?
Türkçe kelimelerimizi neden kısaltarak kullanmaya başladık ? siz hangi kelimeleri kısaltarak kullanıyorsunuz?
Cevapla