Güncellemeler
+1 yıl
Anlamiyorsunuz fizigime bakan yok baksa niye sevinim deli miyim sapiklar ilgimi cekmiyor
Bugün dışari ciktim hava soğuk kalin montomu giydim hava aldim biraz, özlemişim bakmalarini bu normal mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ego tatmini yapıyorsun. Bu üzücü bir şey çünkü bazı kişilik özelliklerine sahip olamamışsın.
Egoyla ilgisi yok
Bence sadece erkeklerin bakması değil başkalarının bakması ve seni çekici bulması hoşuna gidiyor bunun sebebi sen kendini güzel bulmuyorsun ya da kusur görüyorsun başkaları sana bakınca özgüvenin yerine geliyor
Hayir kendimi güzel buluyorum eger diger türlü olsa acaba neden baktilar cok mu cirkinim ne var ki bende falan derdim
İnsanın kendini çekici bulması kadar güzel birsy yok elbette ben insanlar bana baksa kesin bende bir şey var derim yani. 😅
Bak dedim 😂😂
Giyim tarzin nasıl
Ee sonunda evde kalcan baksalar nolcak baska kizlarada. Bakiyolar agggffd
Ben düzgün tiplilerden bahsediyom
Bu yazdıkların bazı aptalları cesaretlendiriyor ona göre. Normal olabilir
Bi tane sapik vardi sen o degil misin
Ne sapığı?
Nickin ona benzedi
Olabilir random bir nick
Ya sen o sun profilinde öyleydi böyle herkese sapiklik yapiyordu bi kav yorum gördüm noldu sana birden
Monoton hayat nasil geçer? ↗
Bu sapıklık mi mk
Erkekler, Bu yaşiniza kadar kac kadin fizigine baktiniz? ↗
Görüşlerine baktim biraz al bu sapiklik
Hayır sapıklık falan değil olan bu sen yolda giderken yere bakarak mi gidiyosun
Ama bu yorumunla tutmuyor şimdi tutmus bu yazin cesaretlendiriyor diyorsun
Öyle değil ülkemizde bir aptal kesim var kulağımla çok duydum konuşmalar şöyle " bazı kadınlar tecavüzü hakediyor, bunları elleyince laf yaparlar vb. " Erkeklerin bana bakmasına bayılıyorum yazısını okuyan o aptalda cesaretlenebilir
Aile yaşantın nasıl
Neyse
Nasıl neyse 😂
Bu degildi konu
Henen hasta yaptin beni
Ne diyon kızım ya kafan mı güzel 😂😂
Aile yasantin nasil diyorsun ne bilim ben simdi ailemle aram kötü desem ordan bisi cikarcan sandim😂
İlgi şeyi seni
Ee senin kişiliğin için bakıyorlar.. bu mu hoşuna gidiyor 😂😂
Yüz güzelligm jfjf
Nasıl anlayamadık yahu 😂
Keşke beyninide görebilseler.
Senin kini gördükte ne oldu
Dogrulari söyleynce beyinsiz mi oluyorum sa l ak
Kalın montumu giydim çıktım dedin yani dikkat çekicek bişi yok üzerinde bakmaları tuhaf aslında. Simdi deseydin ki mini etek giydim üstüne askılı bişi giydim baktılar deseydin hak verirdim. Mont giydiğin halde bakan abaza tayfası seni şişiriyor buda senin kendini bişi sanmana sebep oluyor. Ama bişi değilsin 3-5 canım abaza yüzünden ego olmuş 1500..
Deli misin yüzüme bakiyolar hatta dönüp tekrar bakiyolar fizigime baksa abaza olur
Niye okadar mi kusursuz güzelsin
Sükür
Tamam inandım
Zaten bilerek kalin montomu giydim dedim ince mesaji almamissin bu herseyi anlatiyodu
Abi nasıl bı yoklukta olduğun yer onu anlamaya çalışıyorum şu an
Zaten sizler yüzünden kabus gördüm dün , bir sürü erkegin önünden yürüyecektim hep senin yüzünden
Ben ne alaka la n
Kiskandin beni
Ah bebeğim ne demezsin
Kuzum
Bizden olur evlenelim hemen. Hep hayal etmişimdir bol montu olan güzel bir kız
Ciddi misin jfjdj
Ahaha sence
Safim işte inandim😒
Aaaa ciddiye almıyor beni hala ya. Ciddiyim diyorum. herşeyi böyle şakayamı alırsın sen.
her kadın ilgiyi sever ve karşı koyamaz
Altta ne vardı
Manyak yaa dndjzjsj
Normal
Normal
Hoşunamı gitti😉
Evet
Ddikkt çekmek hşuna gdiyor mu