24 yaşındayım 2 çocuğumun gözü önünde anne ve babamdan dayak yiyorum?

Merhaba ben 24 yasinda bosanmis bir anneyim. bundan bir kac ay önce hem annemden hem babamdan hem hakaret hem fiziksel şiddete mağruz kaldim ve evden gittim cocuklari alamadim yanima 4 gun arkadasimda kaldim. Binbir ozurle eve geri getirildim. Bi sure hersey iyiydi sonra yine kotu bir anne oldugumdan tembel oldugumdan surekli yargiladilar. Cocuklu ev tabiki daginik ve pis olur sirf bu yuzden hakarete magruz kaliyodum. Tembelsin cocuklara bakmiyosun gibi. Evde herseyi yapmaya calisiyorum. Yil basindada arabayi vurdum tamponu kirildi buyuk bi hasar yok. Ve bu yuzden hem disari cikmama ceza aldim hemde babamdan oglumun gozu onunde site ortasinda kafam demir kapiya vuruldu o gun ben dedimki ya dedim kafama sıkıcam ya da babama sıkıcam tek dusundugum ben artik siddet gormek istemiyorumdu. Ben evden ayrildim simdi kendi duzenimi kurup cocuklarida yanima almayi dusunuyorum. Ama kendimi kotu hissediyorum acaba ben mi yanlis yaptim diye. Benim katlanamadigim sey ablam avukat o ne yaparsa sesleri cikmiyo cunku onun sayesinde ev aldilar. Benden bir cikarlari olmadigi icin evdekilerin butun stresini ben cekiyorum evin stres topuna donustum. Ben kendimi kötü hissediyorum cocuklari orada biraktim yanima alamazdim durumum yoktu. Toparlayip alicam insallah ben kendimi kotu hissetmelimiyim haksiz olan ben miyim bana yardimci olun lutfen

24 yaşındayım 2 çocuğumun gözü önünde anne ve babamdan dayak yiyorum?
Cevapla