Hepinize günaydın,30 yasındayım 16 haftalik hamileyim, şu an da çalismiyorum.. 3 gün önce eşimin kız kardeşiyle tartıştık. Evime gelip herseyime karisiyor en sonunda sanane dedim, anlamadım dedi duyduğun gibi tekrar etmemi mi bekliyorsun dedim, haddini bil dedi, sen haddini bil benim evimde bana karışamazsın kendin ayrı eve çık ya da evlen, istegini yap o zaman kendi evinde ama benimkine karışma dedim..
Cikti gitti evden güle güle dedim , sonra annesine" sen niye evlenmedin bir evin bile yok" dedi bana demiş, kayinvalidem de esimi aramış. Akşam kocam geldi tabi suratı asık anlattım ikisi birlik olup abartarak anlatmış ikisininde yuzunu gormek istemiyorum bir daha dedim. Benim için bitmiştir ikisi de bu eve gelmeyecek bir daha dedim kocam sustu cunku cok sakindir genelde hep icine atar... Kayinvalidem dün akşam inadina akrabalarini yemege çağırdı , ben gitmedim ama kocam gece saat 2 buçukta geldi bu saatte mi geliyorsun sen, ben boyle mi yapiyorum inadına niye gidiyorsun niye beni ezdiriyosun sen annene kardesine bu kadar mi degerim senin gozunde dedim bagiristik baya kavga ettik simdide konusmuyoruz.. O kadar moralim bozuk ki sinirden uyuyamiyorum 2 gundur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer