Annem babam ben kendimi bildim bileli anlaşamaz kavga ederler. Boşanmazlar da, artık bıktım bu durumdan, napsam bilemiyorum?

Ben de onlardan dolayı aile olamadım kocamla boşandım, onların evinde kalıyor çocuğum çünkü ben çalışıyorum. Ama biz kavga bağır Çağır kavgada büyüdük şimdi de çocuğum aynı ortamda bulunuyor. Yetmiş olacaklar yakında ama hiç uslanmadılar. Annem babamı kötüler babam da annemi. Bıktım yemin ederim. Ne yapacağımı bilmiyorum?
Annem babam ben kendimi bildim bileli anlaşamaz kavga ederler. Boşanmazlar da, artık bıktım bu durumdan, napsam bilemiyorum?
Cevapla