Benim başıma gelen en kötü şey aile oldu hiç bir zaman onların yüzünden mutlu olamadım hep eksik kaldım çok bencil oldular herşeyimi kısıtladılar hep maddi manevi zarar verdiler ailemin her üyesi yaptı yani insanın başına gelen en kötü şey aile olur mu ya?
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanın en büyük darbe yediği yer aile olması çok zor bir durum hala borçlarını bana ödetmeye çalışıyorlar
Tıpatıp hayat ikizimsin , öyle ki bu ömrümün yarısına mal oldu, artık hepsini sildim def ettim ama hayatım mahvoldu, 40 yılım gitti çok yanlış evde doğdum ve bunu görmem için 35 yılın geçmesi gerekiyordu. Artık yapayalnizim ama huzurluyum. Onları asla affetmeyecegim
Benim yıllarım gitti birikimim evim gitti abim babam kardeşlerim amcam hakkımı yedi hala hiç bir şey olmamış gibi beraber yaşamak istiyorlar hem öfkeliyim hem kırgınım çok zor
İki defa yaptım şu an çalıştığım işin olmasını bekledim birikim yapıyorum iki yıl kaldı sonra gidicem cidden çok doluyum evlenemedim ev alamadım onlar yüzünden kaybedilen çok şey var
Biliyorum ama maaş varsa gerisini düşünme, sen bilirsin yine de tabii işini. Bende İstanbul'dayım asgari kadar bile gelirim yok sadece kıram yok ama huzurum yetiyor kimseye gerek yok
Ben 12 alıyorum 18 olcak o zaman yaparsam yapcam birikimde yaptım bakalım işyerine yakın bulursam hiç beklemicem iki zam gelcek sadece eğer hesap tutarsa çıkıcam artık dayanmak çok zor inan anlatmaya utanıyom yaşadıklarımı
Gözüm yıllardır görmüyor kırk yılda bir telefon gelse seslerini duysam rahatsız oluyorum huzurum kaçıyor bu yüzden hiçbiri aramiyor ama annemi de engelledim kurtuldum en iyisi buydu kafam rahat
Herşeyinn suçlusu oydu asıl, onun yüzünden bunları yaşadım çünkü kız çocuğu deyip sahip çıkmak yerine herkesten evvel sırtını döndü, son sözümü söyledim ölse artık işim olmaz bir Fatiha bile çok okumam. Yüzüne söyledim bitti. Tek istediğim zarar gördüğüm kim varsa felaketini duymak görmek, tek beklediğim bu artık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kötü ailedir
Tıpatıp hayat ikizimsin , öyle ki bu ömrümün yarısına mal oldu, artık hepsini sildim def ettim ama hayatım mahvoldu, 40 yılım gitti çok yanlış evde doğdum ve bunu görmem için 35 yılın geçmesi gerekiyordu. Artık yapayalnizim ama huzurluyum. Onları asla affetmeyecegim
Benim yıllarım gitti birikimim evim gitti abim babam kardeşlerim amcam hakkımı yedi hala hiç bir şey olmamış gibi beraber yaşamak istiyorlar hem öfkeliyim hem kırgınım çok zor
Sende kabahat, hala neden onlarlasin, hemde erkeksin benim gibi olsan daha zor. Resti çek çık kapıdan, kendine yeni bir hayat kur onları da sil bitti
İki defa yaptım şu an çalıştığım işin olmasını bekledim birikim yapıyorum iki yıl kaldı sonra gidicem cidden çok doluyum evlenemedim ev alamadım onlar yüzünden kaybedilen çok şey var
Senin yüzünden bunları yazarken yine kalbim acıdı gozlerimden yaş geldi iki damla, oysa ağlamayi unutmuştum, sen bari bunları yaşama
İnan yaşadığım acılar arşı alaya ulaşır
İki yılda çok çürursun bekleme, sürekli işin olduğu sürece sürekli gelir olacağı için adım at bekleme. Sonra giden yıllara pişman olursun
Gidicek bir yer yok bekar evine arkadaşlara gitmek istemiyorum eve gidip geliyorum otel gibi kullanırım İstanbuldayım burada kiralar çok pahalı
İşte bu yüzden daha fazla kendine bunu yapma, yalnız ölmeye razıyım yeterki uzak olsunlar
Benim ruh çok etkilendi zaten onları görünce yüzlerine tükürmek istiyorum göz görünce gönül katlanmıyor
Biliyorum ama maaş varsa gerisini düşünme, sen bilirsin yine de tabii işini. Bende İstanbul'dayım asgari kadar bile gelirim yok sadece kıram yok ama huzurum yetiyor kimseye gerek yok
Ben 12 alıyorum 18 olcak o zaman yaparsam yapcam birikimde yaptım bakalım işyerine yakın bulursam hiç beklemicem iki zam gelcek sadece eğer hesap tutarsa çıkıcam artık dayanmak çok zor inan anlatmaya utanıyom yaşadıklarımı
Gözüm yıllardır görmüyor kırk yılda bir telefon gelse seslerini duysam rahatsız oluyorum huzurum kaçıyor bu yüzden hiçbiri aramiyor ama annemi de engelledim kurtuldum en iyisi buydu kafam rahat
Annemi severdim bir o bana kötülük yapmadı oda vefat etti
Utanma ama anlatıp da yorulma, zaten kimseden fayda yok anlatmaya değmez
Orası öyle olan bize oldu
Herşeyinn suçlusu oydu asıl, onun yüzünden bunları yaşadım çünkü kız çocuğu deyip sahip çıkmak yerine herkesten evvel sırtını döndü, son sözümü söyledim ölse artık işim olmaz bir Fatiha bile çok okumam. Yüzüne söyledim bitti. Tek istediğim zarar gördüğüm kim varsa felaketini duymak görmek, tek beklediğim bu artık
Tamamen aynı hayat ya bu kadar mı benzer inşallah bir gün temelli kurtulcam
Geç kalma yeter Allah yardımcın olsun
Amin Allah razı olsun sen tekmi yaşıyorsun
Giderlerini nasıl karşılıyon
Bir ara ben de senin gibi düşünüyordum kanki de bence alakası yok her anne baba evladının iyiliğini ister