İnsanın başına gelmiş en kötü şey ailemidir?

Benim başıma gelen en kötü şey aile oldu hiç bir zaman onların yüzünden mutlu olamadım hep eksik kaldım çok bencil oldular herşeyimi kısıtladılar hep maddi manevi zarar verdiler ailemin her üyesi yaptı yani insanın başına gelen en kötü şey aile olur mu ya?
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanın en büyük darbe yediği yer aile olması çok zor bir durum hala borçlarını bana ödetmeye çalışıyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
Günaydın
İnsanın başına gelmiş en kötü şey ailemidir?
Cevapla