Güncellemeler
+1 yıl
Öğretmen de görmüş bir şey yapmamış arkadaşa vermeyi unuttun deseydi dememiş okuldan da alamam sözleşme var
Oğlum lise 3 de dün okulda bir çocuk kek dağıtmış sınıfa herkes vermiş ama ona vermeyip önünden geçmiş öğretmen de görmüş bir şey yapmamış morali bozuk yanında kişi keşke koparıp verseydi ya da arkadaşa neden vermedin deseymis moralini nasıl düzeltirim klavye istiyordu klavyeyi alicam ama çok pahalı onun yerine yemek yemeye götürsem olmaz mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Lise 3 ne moralinin bozulması ya çocuk değilki ya eşek kadar adam olmuş o ama ne klavyesi istiyor nasıl bişy bende alıcam benim alıcağım klavyede 2 bin küsür
Ister 17 ister 80 yasinda olsun insanlar etkilenir
@kirazsudenaz Buna zorbalık denmez ama arkadaşı vermemiş kek yani ne var bunda sevmiyordur vermemiş kız gibi küsüp moral bozulur mu ya erkek olacak birde
Kız gibi mi? İnsan olanın duygulari vardir. Sen calis maasini al patron herkese ikramiye versin seni sevmiyor diye vermesin. Zorbalik sadece fiziksel siddetle veya hakaretle olmaz kucuk bir igrenc bakis veya dışlama da zorbaliktir
@kirazsudenaz Maaş la o aynı şey değil hakkettiğin şey başka
Maaş mı dedim dikkatli oku
@kirazsudenaz İkramiyeyide hakediyorsun maaş gibi san çalıştınmı
Bence kek al siniftaki herkese dagitmasini iste ve ona vermeyen vatandaşa da vermesini iste iyiligiyle utandirsin onu
Çok sağolun deneyicem bunu
Rica ederim eger isterseniz oglunuzla onusabilirim veya siz de iletebilirsiniz ona bunu yapan kisinin kendi ic dunyasinda buyuk sorunlari var kesinlikle ve bunun icin üzülmemeli guclu olmali cunku karsisindaki vatandaş yaptigihareketle kendini kucuk duruma dusurmus arkadasinda 50kr keki sakınarak artı olarak oglunuz ona tepki gostermeyerek o arkadasi da yaralamis ve su mesaji vermis senin bana yaptigin hicbir sey beni etkilemez o yuzden oglunuzu tebrik ederim cok beyfendi bir hareket yapmis ama bence siniftaki herkese kek dagitsin en iyi cevap
Konuş güzelce oğlunla onu yapanlada yaptığın yanlış filan de
Oğlunuzh biraz erkek gibi büyütün bu ne kek alamadığı için ana sınıfında ağlanır lise 3 de değil cebine 5 lira koysanız kendisi zaten alır hanımefendi insanlardan bir şey beklemesin sizden bile... Kendi hayatını kendisi kazansın
Erkeklikle ne alakasi var ve zaten tek mesele kek degil onu dışlamasi bur debu pencereden bak
Dışlanıp acı çekmeli erkekler böyle gelişir
Niye mazoşist misiniz
Lise zamanarı hayatımın en kötü zamanlarıydı.
Elinden geiyorsa okulunu değiştirin
Her kotu sey yasadiginda orayi terketmek mantikli mi
@kirazsudenaz Her baktığında her hatırladığında kendini kötü hissedeceğin bir yerse neden olmasın
Terk-i diyar etmek korkaklarin guçsüzlerin kalemi hayata kaçarak başlamak savaşmamak ilerde daha buyuk sorunlarla karsilastiginda ve gitmek gibi bir imkani olmadiginda insani daha fazla yaralar gitnektense her medeni insan gibi sorunlari cozmeli insan korkup kacmamali ne demisler curuk meyve dalindan tez duşer
bumu zorbalık pek zorbalık değil bu
Zorbalık sadece dalga geçmek değil o kişiyi ayrım yapıp yok saymak da zorbalıkla
klavyeyi alsak düzelir mi morali hanımefendi
Kulaklık aldım 😊 çok mutlu oldu sarıldı
ne iyi ettiniz iyi ki varsınız oğlunuz için biz de müsade ederseniz sevdiği beğendiği bir şey gönderelim
Çok tessekur ederim düşünmeniz yeter ama mutlu ettiniz iyi ki varsınız
rica ederim ne demek her zaman buradayız üstümüze ne düşerse seve seve yaparız sizin gibi kıymetli anneler onların evlatları bizim için de çok kıymetli
Selam konustunmu onla
Emzir annesi olarak
Komik mi terbiyesiz sen bir anneye nasil boyle cumle kurarsin
canım mısın anasını emmedi mi bu çocuk
Cocuk 17 yasinda ama sen 17 yil emdiysen bilemem cancık
Yemin ederim canım dolu
Sizin gibi pislikler sokakta üzülüyorum tacizci
Tacizci de olduk hee kdjdkd
Milletin annsinin karisinin mmsini agzina sakiz etmek taciz hatta potansiyel tecavuzcu tanimadigin bir kadinin mmesini agzina sakuz yapmak hastalikli zihin
Yemin ediyorum senin kadar kafasızını görmedim
Aynaya bakmalisin