Oğlum lise gidiyor zorbalık görmüş?

Oğlum lise 3 de dün okulda bir çocuk kek dağıtmış sınıfa herkes vermiş ama ona vermeyip önünden geçmiş öğretmen de görmüş bir şey yapmamış morali bozuk yanında kişi keşke koparıp verseydi ya da arkadaşa neden vermedin deseymis moralini nasıl düzeltirim klavye istiyordu klavyeyi alicam ama çok pahalı onun yerine yemek yemeye götürsem olmaz mı

Güncellemeler
+1 yıl
Öğretmen de görmüş bir şey yapmamış arkadaşa vermeyi unuttun deseydi dememiş okuldan da alamam sözleşme var
Oğlum lise gidiyor zorbalık görmüş?
Cevapla