Bugün size bişey danışıp biraz içimi dökeceğim. Yolda yürürken artık çok tedirgin oluyorum. T@cz falan artık bunaldım ne yapmalym?

Yolda yürürken arkama bakmaktan, sokağın ilerisinde biri varsa ve onu gördüysem acaba bişey yapıcak mı acaba bişey diyecek mi diye o sokağı milyon soruyla bitirmekten bıktım. Kalabalık yerlerde cevap vereebilirim. Sesim duyulur belki ama ben gerçekten sıkıldım. Birtek ben yaşamıyorum bu durumu sonuç olarak. Apartmanın kapısını son anda kapadığım oldu bir kere kapıyı aç tanışıcaz diyen. Bir keresinde de takip edildiğimi anladım ve sadece açık bir tekel bayi vardı oraya gittim abi beni takip ediyolar dedim. Adam yardımcı olsu Allah razı olsun. Hazmedemiyorum. Kendi ülkemde güvemli bir şekilde evime dönememekten korkmayı hazmedemiyorum...
Bugün size bişey danışıp biraz içimi dökeceğim. Yolda yürürken artık çok tedirgin oluyorum. T@cz falan artık bunaldım ne yapmalym?
Cevapla