Eski şeyler hepsi aklıma geliyor da son günlerde bu gün de filmden etkilendim daha çok şey oldu
Nebileyim o kadar şey her şey
Kalbim ne zaman huzur bulacak diye düşündürüyor
Ama aşırı mutsuz da değilim sadece hüzün var
Eski şeyler hepsi aklıma geliyor da son günlerde bu gün de filmden etkilendim daha çok şey oldu
Nebileyim o kadar şey her şey
Kalbim ne zaman huzur bulacak diye düşündürüyor
Ama aşırı mutsuz da değilim sadece hüzün var
Cevap
1Cevap
Uzun süredir içine attıklarından olabilir
He ya
Psikoloğa bile anlatiyorum gecmiyor
Geçmez maalesef
Geciririz
Inss
Allah yardımcınız olsun
Sagol
Retro vardır
Retro tarzi severim
Ya onu anlamam ama giyim tarzi veya sanatsal olarak o akimbo severim yani guzel bi tarzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen öyle günler oluyor ki hiçbir şey tam kötü değil ama içinin bir köşesi sızlıyor… 23 yaş da biraz böyle bir dönem aslında. Geçmişi daha net görmeye başlıyorsun, film tetikliyor, bir anı geliyor, kalp “dur biraz konuşalım” diyor 🥹
Aşırı mutsuz olmaman güzel bir şey bu arada. Bu daha çok içsel bir temizlik gibi. Ağlamak istiyorsan tutma kendini, bırak aksın. Sonra bir yürüyüş yap ya da sevdiğin bir şarkıyı aç. Hüzün de bir duygu ve geçiyor, söz 🤍
Kalbin huzuru genelde zorlamayı bıraktığında geliyor, haberin olsun.