AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Gayette hakkın konuşurken bile baya farklılık çıkar
Mevlanaya sormuşlar 40 yıl okusan neyi bilirsin demişler haddimi demiş hadsiz seni patronun bu ara da lise mezunu ve göbekli olucak
Mey biter saki kalır
Her renk solar haki kalır
İlim insanın cehlini alsa da
Hamurunda varsa eşeklik baki kalır
...
Değil mektep cahillik alır eşeklik baki kalır. Yani öyle insanlar var ki okumamış ama kültürlü bazılarında okumuş ama hanzo.
Bir işe yaramıyorsa okumanın da havasını atmak saçma bence.
Hakkin tabiki. Hersey dengi dengine. Zengin ise tahsile bakmadan zaten uzerine atlarsin o başka
Doğru düzgün bi üniversite okusaydın 3 tane okumana gerek kalmazdı diye düşünüyorum
Off 3 üniversite okudum biriyle konuşmuyorum bunuda buraya yazıp ego kasayim bari 😄 boşuna dememişler eğitim cehaleti alır esseklik baki kalır diye 😅
İş durumu için bilsem okumazdim nasıl olsa okuduğumuz mesleği yapamıyoruz iş tecrübem artar o süre içinde
İnsan olmak başka tahsilli olmak başka bence kimse kimseden üstün değil yaratılanı sev yaratandan ötürü
Dandik bölüm okuduysan lise mezunundan farkın yok istersen 10 üniversite oku
Tabi en büyük hakkınız.
Onu yargılamadan yapmıyor olmanız da.
👍
Veee bir trol soru nasıl popüler olur? İşte merak edenler için cevap burada. :-D
3. Üniversite bitirsen ne hayatı öğrenemedikten sonra
Umarım birgün okumamış o kişi senin patronun olmaz jaskdjs :D asıl darbeyi o zaman yersin.
Hakkın tabi, lakin 3 üni bitirmek artık hammallık. Uzmanlık iş yapıyor artık.
Okumak cehaleti alır, eşşeklik bakidir.
Hadi bunun anlamını söyle bakalım yüksek lisanslı 😀
Hayata sıfırdan başlayarak atanan insanları tanıyorum ticaretle uğraşarak milyonluk arabalara biniyorlar benim gözümde prof ünvanına sahip adamdan farkı yok ve çoğu üniversite mezunu gençleri o adamın arabasına baktıklarında keşke bende okul yerine ticaretle uğraşsaydım dediklerini gördüm ve kaç okul bitirirsen bitir eminim o adamların yanında tecrüben ve iş hayatın mercimek büyüklüğünde Ha ayrıca sayın okumuş burada egonu tatmin ederek boşa zamanını harcama 😘
kardeşim seviyor olabilirsin, bu yargılanacak bir durum değil, hayat senin karar senin.
Hiç üni. okumamis bı muteahhitinde seninle muhatap olmaması hakkı olabilir
Hakkın olabilir insanlarla üst perdeden konuşmamak şartıyla.
la yiri 3 üniversite bitirmişmiş fjklds
Ulan bunu en iyi sen bilmen lazım 😂😂😂manyaga bak
bak sen hangi üniversitelerde ne okudun :D amerikada ingilterede mi okudun bakalım sen onu söyle yoksa tr de sıradan üniversitelerdemi. D :D
Hakkınsa hakkını kullan niye şov yapıyon ki :d
Yaparım 😆😆😆
Ne işle meşgulsun söyle
Hangisini söyleyeyim 😆😆😆
Hala şov yapıyon kısa kes soruya cevap ver :d
Vermiyom. beee 😆😆
Boş rüzgarsın bay
Bay 🤞😆
üç üni. bitirmişsin ama kendine hak olarak gördüğün şeye bak.
a koydumun kezbanı senı size göre erkekte para oldumu o para sizin bütün prensiplerinizi s. kip atar hepinizi biliyoruz biz
Ahahaha şaka kinaye yaptığını umuyorum 😉
Üniversite okumak veya okul bitirmek bir marifet değil önemli olan insan olabilmekte şuanda üniversite okuyamıyacak kimse yok zaten
isterse 10 tane bitir karakterin olmadıktan sonra koca bir sıfırsın
Şaka maksatlı sorulmuş olsun bu soru
Ana babanı mı reddettin kral
Çalışıyormusun peki şu an?
Bence herkese elime gonuş demelisin...
Eee nolmuş 3 üni bitirdiysen. Napak şimdi
Hangi bölümleri okudun
olma tabi aferin sana
Nasıl bir düşünce tarzı bu
Onu boş ver de bu kek niye kabarmadı ya
3 üniversite bitirdin peki sonuç?
Ama senin kaderin belkide
3 üniversite bitiren biri %80 boştur 😀
Önce yazı yazmayı öğren mk
Öyle hakkin ta a. yav
Hakkın tabii ki vizyon önemli
değil aslında hakkın ama saygı cercevesi içinde iken muhattap olmak zorundasın
Bazen okumamış insanlar daha kültürlü bilgili ve daha çok para kazanmış oluyor
Böyle bir haktan sözedemeyiz hele ki 3 üniversiteyi de bu ülkede okumussan hiç söz edemeyiz 😁
Kesinlikle
Bölümler?
cevap yok?
Psikoloji, sınıf öğretmenliği ve çocuk gelişimi mezunuyum
Bunlardan en az biri açık öğretim. çocuk gelişimi ya da psikoloji?
Psikolojinin açık öğretimi yok öğrenmelisin bence arasında hiç biri açık öğretim değil 😂
saygı duydum.
😂💪🤞
Psikologların erkekle olan diyaloğu iyi değildir. Erkeğe ne yapması gerektiğini anlatıp başarılı bir evlilşk yürütemezsin. Bu sebeple senin doğru bir erkeği seçme olasılığın çok düşük. Ama iyi bir anne ve dominant bir eş olabilirsiniz
Kimseye ne yapması gerektiğini öğretemem kendin ogrenememisse bu yaşa kadar ben hiç öğretmem 😂😂
Tanıdığım tüm psikolog kadonlar öyleydi. sekste bile kontrolü istiyorlar. Zevk almaktan daha önemli çoğu için. Kadın komplex bir yaratık.
Tüm kadınlar bir genelme dün bu soruda yaptığımdan farkı kalmadı yaptığınızın ve burada yorum yapan herkesin 🤪
Freud ile çelişiyorsun. Psikanaliz yönetmek için değil, anlamak içindir. Yorumlar anlamak içindir. Kendi haklılığını görmek için yapıyorsan. Ego kargaşanı başka entellektüellerle paylaş. 3 Üniversite bitirmişsin, seni eğitimli yapar ama kendi ayaklarının üstünde durmanı sağlamıyorsa o eğitimsiz adamın ekmeğine muhtaç olabilirsin dikkat et.
Anlamadın söylediğimi 😂😂
bence sende anlamak istemiyorsun söylediğimi matmazel...
Ben anlıyorum gayet iyi sorun yok o konu da 🙄
Bence hiçbir alakası yok bos ego
Sen en iyilerine layıksın (gizli bir hayran)
Adam olmak mesele güzelim 😃
Hakkinda assalamamak. lazim
Aferin la sana ☺️
Okul hiç hiç bir şey..
okuduğun üniyi de Harvard falan sanarlar
Sana kalmıs ne diyelim
Üç okul bitirip entelektüel üslubu edinememişsin.
Okuduğun bölümler neler
Bitirmesende bu senin hakkın.
Tabii ki de hakkın