Üniversite mezunları ıssız diye yakınıyor ama bende ters oldu neden?

Lise mezunuyken çevremde herkes iş buldu tek ben bulamadım en azından okumuş işsiz söylesinler diye okudum pek umutlu değildim ama okuyunca daha çok iş bulmaya başladım kimisi üniversite okumak işsizlik diyor bende tam tersi lise mezunuyken issizdim

Üniversite mezunları ıssız diye yakınıyor ama bende ters oldu neden?
Cevapla