Param yok kendime pantolon alamıyorum diye arkadaşlarım eleştiriyor. Ne yapmalıyım?

Durumumun olmadığını onlara söylemedim. 4 senedir siyah bir pantolonum var onu giyorum. kalca kismi beyazlamiş bollaşmiş falan. fiziğim guzel olmadina rağmen pantolonum beni komik gosteriyor. ama mecburum okula onla gelmek zorundayim. Arkadaşlarim çeşit çeşit giyor. Bana gecen sınıftan bi kiz "ya bu pantolon senin kalcani cok komik gosteriyoe hic guzel degil" dedi. Cok fazla uzuldum aşiri. Yani boyle olumsuz eleştirilere karşi ne yapmaliyim?

Param yok kendime pantolon alamıyorum diye arkadaşlarım eleştiriyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla