Bir başkasını seviyorsunuz, sevdiğiniz kişi ölmüş olabilir, ayrılmış olabilirsiniz ama başkasıyla evlisiniz... Ve evli olduğunuz kişiden çocuğunuz var, sevdiğiniz kişinin adını verir misiniz?
Ben şahsen vermem, asıl aşık olduğum insana saygısızlık olur.
Evet.
Hayır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Evet adını verirdim tabi ki
Böyle bir şey yaşanmaması için oğlanın adını koymak babaya, kızın adını koymak anaya kalmalıdır.
Ben soruyu yanlış okudum aşık olduğum kişiden sonra başkası ile çocuğum olursa diye düşündüm ama tam tersiyse yapmam
Evleniyorsam unutmuşumdur asla böyle bişey olmaz
Hayır vermezdim. Bu eşimden çok çocuğuma haksızlık olurdu.
Vermem. Kızımın ismini o tür bir şey istemem. Hem eşime saygısızlık olur hem kızımı sevmek isterim yüzüne bakınca üzülmek değil
Ne saçma bir soru bu. Sevmediğin bir insanla mı evleniyorsun sen. Ayrıca evlilik çok gereksiz bir şey
hayir vermem her zaman onu hatirlatir bana o zamn
Türk sinemasına bağlamayın şu hayatı
asla o saçmalığı yapmam
Hayır isim mi kalmadı bea
Bunu yaşamayan bilemez bence. Zor bir soru.
Olabilir niye olmasın
Veririm ölüyorum askından shhshs
Buyuk saygisizlik o coxuga.
Hayır
Hayır tabiki
Vermem
Hayır vermemm
Ben kesin veririm
Vermedimm