Sokaktaki insanlarin çoğunun toplu taşımada, durakta, bir rahat zamanında başka kisileri seyrettiğinin farkında mısınız?

Bu sizi rahatsız eder mi?

Ben rahatsızım. Hatta sanırım Truman Sendromu gelişti bende.

Sokaktaki insanlarin çoğunun toplu taşımada, durakta, bir rahat zamanında başka kisileri seyrettiğinin farkında mısınız?
Cevapla