Bu sizi rahatsız eder mi?
Ben rahatsızım. Hatta sanırım Truman Sendromu gelişti bende.
Bu sizi rahatsız eder mi?
Ben rahatsızım. Hatta sanırım Truman Sendromu gelişti bende.
Sadece yemek yerken izlenmekten nefret ediyorum. Rahatsız edici. Özellikle erkekse yani düşüncelerinin pekte normal olmayacağı beynimde dolaşıyor bu da aşırı rahatsız edici. Rahat etek giyemiyorsun aman iğrenç düşüncelerine alet olmayalımlarlayken. Tuhaf kişilikler yetiştiriyor aileler.
bende de yaaa. Böyle gece camı kapatcakken sokakta biri var ve duruyor direkt kapıya koşup kilitliyorum felan. Ayrıca gece parka gittiğimde hep arkamdan takip ediliyormuş hissi var.
Cevap
4Cevap
Evet farkındayım
farkındayım ben rahatsızlık vermemek için izlemiyorum insanları veya bakarsam da kısa süre bakıyorum
Araba ile geçtiğim de çok bakıyorlar.
Bipolar hissiyatı olustu nedense.
Dikizlenmeden dolayı mi
Bu tür hissiyatlar bir başka sorunun habercisi gibi
Nasıl bir sorunun
Truman Show en sevdiğimm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?