Erkekler neden kadın olmak istiyor?

Bazen erkeklerin şanslı olsam kız olurdum dediğini duyuyorum sanırım askerlik vs muaflar diye ve dışarda çalışıp patron kahrı çekmedikleri için mi?

Bence sizde biraz akıl olsaydı holding sahibi birinin oğlu olarak doğsaydım derdiniz askerliği parayla yapar playboy olurdum derdiniz

kız olmak kadar boktan bir şey yok sanki rus kızı sülietinde mi doğacaktınız hepiniz de manken kızların yaşadığı bedava boş hayatlara özeniyorsunuz? kocasından 3 öğün zopa yiyen evlere temizliğe giden biri olarak doğun da görelim…

Erkekler neden kadın olmak istiyor?
Cevapla