Koca evi huzur mu? Mantık evliliği yapıp mutlu olabilir miyim?

19 yaşındayım aile evinde Hiç huzurum yok Ailem Çok dengesiz insanlar Kardeşlerimden nefret ediyorum cidden Zorbalar mesela erkek kardeşim beni dövüyor 19 yaşındayım ama minyon tipliyim boyum falan da kısa Ne bileyim bunların zorbalıklarından Çok sıkıldım o kadar bıktım ki bu hayattan yani böyle mantık evliliği yapsan biriyle evlensem hiç tanımadığın bir şehirde yeni baştan Şu hayata başlasın Bu arada üniversite öğrencisiyim ama bilmiyorum kafam çok karışık lütfen yardım edin
Koca evi huzur mu? Mantık evliliği yapıp mutlu olabilir miyim?
Cevapla