Bana iftira atan Suriyeli çocuğa sadece laf söylediğim için beni dinlemeden tutanak tuttular buna hakları var mı?

Arkadaşlar merhaba. Ben bana iftira atan bir Suriyeli çocuğa laf söyledim diye hocalar bana tutanak tuttu. Öncelikle kendimi tanıtayım. Sessiz ve derslere katılmayan biriyim. Ama derslerde de hiç konuşmam. Her ne kadar sessiz olsam da arkadaş ortamım iyi. Öncelerde özgüvensizdim ama şu an düzeliyorum. Her neyse kimseye satasmayan biriyim. Sınıftaki suriyeli çocuk benim ve arkadaşımın birine aşık olduğu konusunda yalan söyledi ve herkese yaydı. Yetmedi biz derste arkadaşımla notlaşırken (arkadaşım yanımda oturuyordu sadece ses çıkmasın diye notlaştık) neyse biz notlaşken o da gözlerini hiç ayırmadan bana bakıyordu ve rahatsız oldum. Arkadaşım da rahatsız oldu. Tamam bunda sorun yok. Dersin sonunda biz notları küçük küçük yırtıp çöpe attık. Tenefüse çıktık. Geldiğimizde de Suriyeli çocuğun notları çöpün içinden çıkarıp okuduğunu gördük. Sonra büyük büyük kavga etti arkadaşım bende biraz sinirlenip ona kızdım. Abi çöpün içinden kağıt çıkarmak nedir ya deli misin? Tamam hadi bunda da sorun yok. Beden dersinde bu ağlayarak kendini acındırdı. Ama nasıl acındırdı herkes inanıyor bi tek ben ve arkadaşım inanmıyoruz. En sonunda o bir şekilde 6-7 kişiye olayı yalanlayarak anlatıyordu. Ben sinirlenip "ülkeyi iyice araba cevirdiniz ülkede türk kalmadı" dedim bağırarak. Daha sonra bu hocaya söyledi. Ama sadece beni söyledi ya bak arkadaşımıda değil beni beni. Sadece beni. Neyse hoca bunu dinliyor ilk o anlatsın diyor. Sonra bu olayı bitirdi hocaya gerçek olayı anlatacakken bana kes sesini ne hakla dalga geçersin dedi ve bana tutanak tuttu. Bakın gerçeği anlatmama izin bile vermedi. İZİN VERMEDİ KONUŞMAMA. Ben 5 6 ve 7. Sınıfta da her zaman ki gibiydim hatta daha sessizdim. Kısacası sırf ona Ülkeyi araba cevirdiniz dediğim için tutanak yedim (?) Diğer ders de o hiç bir şey olmamış gibi bana güldü arkadaşım da sinirlenip ona vuracakken onu tutup engelledim. Bu olay 2 gün önce oldu. Lütfen söyleyin olayı benden dinlemediler bile ve tutanak tuttular bu haksızlık değil mi? Sadece 1 söz dediğim için oldu bu. Oysa Suriyeli çocuğun yapmadığı kalmadı ama hiç tutanak yemedi. Arkadaşımın kağıdına 31 yazıp güldü sınıftan birinin pastel boyasını çalmaya çalıştı benim anlıma yumruk vurdu birini duvara itti çocuk hastanelik olmuştu resmen kolu kırılmıştı. Çok sinirim bozuluyor fena halde sinirim bozuluyor. Yapmadığı şey kalmadı tutanak tutulmadı ve ben sadece bir söz söyledim diye bana tutanak tutuldu. Söylesenize olayı benden dinlemeden tutanak tutmaya hakları var mı? Cevapları bekliyorum.

Bana iftira atan Suriyeli çocuğa sadece laf söylediğim için beni dinlemeden tutanak tuttular buna hakları var mı?
Cevapla