Hiç sokakta yalnız başına mahsur kaldınız mı?

Ben kalmıştım gecenin 1'i pazarcılar sokağında. Polis bile yardım etmemişti. Cebimde para olmasa tüm geceyi orada geçirecektim şarjı bitik telefonla. Cimer'e başvurdum. Hakkımı yedirmem. O günden beri zaten travma yaşıyorum

Hiç sokakta yalnız başına mahsur kaldınız mı?
Cevapla