Arkadaş gruplarında neden en şanssız ben oluyorum?

İlkokulda üçlü arkadaş grubumuz vardı ikisi şimdi maddi durumları iyi gezip tozuyorlar, lisede 4 lü grubumuz vardı hepsi evlendi ikisinin çocuğu var çok mutlular durumları iyi, üniversite de üçlü grubumuz vardı biri evlendi hamile diğeri iş buldu çalışıyor ben aile evinde hizmetçilik yapıyorum maddi durumumuz kötü ailem verirse belki cebimde 50 tl oluyor bazen, iş arıyorum bulamadım sevgili yapamadım kimse de aşık olmadı. Yalnız fakir ve mutsuzum

Arkadaş gruplarında neden en şanssız ben oluyorum?
Arkadaş gruplarında neden en şanssız ben oluyorum?
Cevapla