- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yıl
buralarda hayat var nefes alabiliyorum
04 Yorumla- +1 yıl
Harika yerler.. Neresi?
- +1 yıl
trabzon
- +1 yıl
Muhteşem. Gittim oralara.. Çok güzel memleket
- +1 yıl
üç senedir buradayım inanılmaz bir hayat tarzı miras için geldim kaldım
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBalık avına gitmekten başka bir eğlencem yok. Akşam gidecektim dizi var diye gitmedim yarın inşallah.
Biraz monotonumsu aslında ama yine de keyif alıyorum. Bir de Avatar 2’ye gitmeye niyetim var.
01 Yorumla- +1 yıl
Ben monotonluğa inanmıyorum. Keyif alıyorsan yaparsın. Bu ritüeldir.. Keyfim daim olsun
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Güneşli hava güzelse çıkarım 😊

014 Yorumla- +1 yıl
Süper. Neresi burası?
- +1 yıl
Amasya mı
- +1 yıl
Hıımm gelmek isterim ilk fırsatta.. Ailecek gezmeyi severiz
- +1 yıl
İzmir
- +1 yıl
Havası, sahilleri, insanı
- +1 yıl
Ben İzmirliyim teyzecim
- +1 yıl
Bilmem.. Gel kendin değerlendir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılŞu sırlar çıkamıyorum maalesef
01 Yorumla- +1 yıl
O da olur bee
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. 
Bunları salı günü çektim. İzin günlerimin biri İstanbul ile buluşmak için🙂
https://www.instagram.com/reel/Cmv1oMuBqug/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Bunuda koydum ki, artık ismim çıkıyor mu?
012 Yorumla- +1 yıl
Korktum bakmıyorum. 😊Eminim güzeldir. Benim ismim çıkar diye korktum yalan yok. Bende fobi oluşturdun
- +1 yıl
Yok.. Geçen eşim bir reels paylaşmış ben de girdim... Sonra aynı anda o da kendi telefonundan girdi.. Üstte şu anda şu kişi ile ortak bakıyorsunuz diye uyarı çıktı... O an kalbim güm güm güm... Bakmam arkadaş... 😊
- +1 yıl
Ay yok ben takıntı yaptım. Bakmam
- +1 yıl
Benim ad soyad kabak gibi duruyor.
- +1 yıl
Hesap elbette gizli.
- +1 yıl
Yani instagramda olmak sorun değil.
KS'de olmak da sorun değil.
KS ile instagramın eşleşmesini istemiyorum. Bu kadar net.
+1 yılTiyatrolar, satranç turnuvaları, tıp seminerleri, opera salonları, klasik müzik konserleri, sinema, bar, arabayla gezinti, ormanlık alanlar...
06 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel 👍
- +1 yıl
mekanlar güzel. seks için ideal.
- +1 yıl
avm soyunma kabinlerini unuttum.
- +1 yıl
Yok artık
- +1 yıl
eğlenceli mekanlar benim için.
- +1 yıl
Tamam
Dışarı çıkmayı tercih etmem fazla ama çıkmam gerekiyorsa sinema konser müzik tarzı yetlerde takılmayı seviyorum
03 Yorumla- +1 yıl
Ben de çok severim ama epeydir konsere gitmedim canım çekti.
- +1 yıl
Evet ya..
Spor, bar , club spora çok gidiyorum diğerleri az eğlenirim tanışırım samimiyet kurarım falan sonra güzel şeyler olur
02 Yorumla- +1 yıl
İyi eğlenceler
+1 yıldeğişken ama hafta sonu kesin çıkarım. pazar olur genelde. doğanın içinde olabileceğim şekilde ayarlamaya çalışırım.
01 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel. Ben de doğada olmayı severim insana huzur veriyor.
+1 yıl15-16 günde bir, Bahçelievler 3. Cadde Marcopasha isimli mekanda peynir ve şarap tabağı sipariş ederek canlı müzik dinlemeyi seviyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
İyi eğlenceler
- +1 yıl
Teşekkürler :D
+1 yılAyda 1 ya da 2 arkadaşlar ile ya tekneye balığa gideriz ya da deniz k3nari balığa gidip olta atıp ufak bir çilingir yaparız
01 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel
Yaz aylarında sürekli dışarıda takılıyorum hem çalışıyorum hem gece kafa dengi biriyle eğleniyorum ormanda oturup denizi izlemek gibisi yok..
00 Yorumla
+1 yılLisedeki veya işyerindeki arkadaşlarla cafeye, parka vs gideriz, 3 haftada veya ayda bir olur
02 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel. Arkadaşlarla sohbet gibisi yok
- +1 yıl
Aynen o kadar birikiyor ki söyleyeceklerimiz 😄
+1 yılCanim sıkılınca şehir dışı papi papi papi clunlu 🐾
02 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel 👍
- +1 yıl
Tabiki güzel dahada güzel olucak ama bu gn değil
Ben bu saatten sonra ölmüşüm bitmişim yok öyle şeyler 🙈
04 Yorumla- +1 yıl
Aaa olur mu hiç.. Gençsin daha
- +1 yıl
Allah güç kuvvet versin
maalesef eğlence amaçlı anca senede 1 tatil o kadar.
04 Yorumla- +1 yıl
Halı saha yok muydu senin?
- +1 yıl
İşte o kişisel eğlence 👍
+1 yılİşim olmadığı zaman dışarı çıkmam usenirim dışarı çıkmakla birlikte
02 Yorumla- +1 yıl
😊 Gençsin daha üşenme o kadar
- +1 yıl
Genç mi yaşlanıyorum günden güne 😃🙏
Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Değişiyor bu bazen her hafta sonu bazen de ayda bir
05 Yorumla- +1 yıl
Nereye?
- +1 yıl
Oohh miisss. Ççok güzel 👍
- +1 yıl
Kesinlikle haklısın
+1 yılPandemi ve sonrası pek çıkmamaya özen gösteriyorum. Her ne kadar rahatlama olsa da ben rahatlayamadım. Yıl başında çıkıyorum ama :)
01 Yorumla- +1 yıl
Biz de aslında aynı şekilde... Kalabalığa karışmakta aceleci davranmıyoruz.
+1 yılHaftanın 4-5 günü arkadaşlarla dışardayımdır mutlaka.. Yemek yaparız, okey ya da çiğköfte partileri, maç izleriz vs..
01 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel. İmrendim
+1 yılEşim işten izin alınca ve işi yoksa birlikte çıkarız eğlenmek için.
00 Yorumlaarabaya atlar bir İstanbul turu yaparım benden iyisi yok :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 436 cevap paylaştı.
+1 yılEğlenmek için dışarı değil icerdekileri dışarı çıkarıp evde yanliz kalmayı tercih ediyorum 😄
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGenellikle haftada bir kez hafta sonu sjxjsj napalim ya çalışmaktan hal mi kalıyor ıvır zıvır bir sürü insanla uğraşıyoruz hafta içleri Of of
01 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın.
Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Canım sıkılınca vapura biner karşıya geçerim
03 Yorumla- +1 yıl
Bu kadar mı?
- +1 yıl
Güzel.. Ben de severim
Cumartesileri bara giderim onun dışında hafta içi bir gün sinema yaparım
01 Yorumla- +1 yıl
Ooo harika
Haftada üç gün dışarı çıkarım tiyatro arkilerle buluşma konserler vs
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılArkadaşlarla buluşurum
01 Yorumla- +1 yıl
Harika.
Arkadaşlarla genelde Beşiktaş’a gidiyoruz
01 Yorumla- +1 yıl
Arkadaşlarla gezmek güzeldir
+1 yılÇok gürültülü olmayan bir yerde biraz alkol sadece
013 Yorumla- +1 yıl
Ben evde seviyorum böyle arada bi bira...
- +1 yıl
Evde kızıyorlar 😀
- +1 yıl
İnsan evinde de keyif yapamayacaksa...
- +1 yıl
Alkol haram günah 🤣
- +1 yıl
Benim anam da istemez. Evlilik özgürlük bence.. Haram olmasına haram bir şey demiyorum. Ama kafa dağıtıyor
- +1 yıl
😀Senin adına sevindim alkol güzel bir şey ayarını bilirsen eğer
- +1 yıl
Aynen.. Nadiren bira işte..
- +1 yıl
Şarap güzel olur birde beyliss var o çok daha farklı çok güzel bir içki
- +1 yıl
İçmiştim beyliss galiba ama çok net hatırlayamadım. Şarap arada severim ama ertesi gün çok baş ağrısı yapıyor. Bi arkadaş önerdi. Şarap öncesi sonrası bol su iç, şarap kanı kurutuyor, susuzluktan baş ağrıyor dedi.. Denedim, işe yaradı.
- +1 yıl
Şarabın öylr huyu var ama beyliss çok güzel içki sütlü kahve gibi
- +1 yıl
Hah şimdi hatırladım. Arkadaş likör bardağında ikram etti tamam çok güzel..
- +1 yıl
Dene bak al bir akşam gök güzel tavsiye ederim hatta filitre kahve ile karıştır
- +1 yıl
Dediğim gibi arkadaş ikram etti denedim sevdim
- Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılfakirin eglencesi sahildir 🤣🤭
08 Yorumla- +1 yıl
Ben de sahilde dolaşmayı severim.
- +1 yıl
ya bir bankta oturup simit yersin ya da öylece gezer biraz oturup gidersin dimi 😇
- +1 yıl
Ya bi de sokak sanatçıları varsa... Şarkılar türküler.. Harika olur. Bayılırım
- +1 yıl
renkler ve zevkler tartışılmaz tabiki de ama eğlenmek bunlarla sınırlı ya da bunlardan ibaret değil ki 😇😇
- +1 yıl
Tabii ki de.. sahilde sevdiklerimi söyledim sadece
- +1 yıl
sen hiç sahilde araba içinde sevdiğin birisiyle deli gibi dedikodu sohbet muhabbet ettin mi
evden yaptığın yemekleri yedin mi
boğaz manzaralı bi yerde açık hava da Türk kahvesi içtin mi
fal bakanın oldu mu
doğa yürüyüşü yaptın mı
gezmek için ya da merak ettiğin bi yere gitmek için il değiştirdin mi - +1 yıl
Türk kahvesi dışında yaptım tabii.. Biz severiz sahilde, ormanda yürüyüş yapmayı. Ben genelde evden hazırlarım, çantadan çıkarıp yeriz içeriz. Bazen mangal yaparız. Bazen uzun yürüyüş sonrası bir kafede oturur sohbet ederiz. 😊Güzel tatlar bunlar
- +1 yıl
çoğu kişi bunları bilmez mesela
+1 yılBen en çok huzur bulduğum yer adalar.
01 Yorumla- +1 yıl
Hıımm gitmedim ama güzeldir eminim
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Genelde kadikoye gider alisveris yaparim😊
01 Yorumla- +1 yıl
Oh miis
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılHafta 1 belki.
Casino ya giderim.
04 Yorumla- +1 yıl
Zararlı değil mi? Bağımlılık yapmasın...
- +1 yıl
Zararlı tabi limitini bilirsen kendini kaybetmezsen eğer bisey olmaz. Kıbrısta yaşamanın imkanı.
- +1 yıl
İyi eğlenceler o zaman
- +1 yıl
Sagolun efendim
+1 yılFazla sık degil asosyalim sanırım
00 Yorumla
+1 yılCanim istediği kadarıyla
00 YorumlaÇıkmayı çok istiyorum fakat, çıkamıyorum.
00 Yorumla
+1 yılÇengi çalgı..
Ayda bir.
00 YorumlaÇıkmam. Eğlence amaçlı çıkmam.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendi eglencemi yapıyorum knk
04 Yorumla- +1 yıl
Nasıl?
Cevap sahibi+1 yılEvimde ve ofisim de kendi partimi veriyorum her cuma cumartesi
- +1 yıl
Ooo iyimiş
Cevap sahibi+1 yılAynen knk güzel oluyor ofisle ev arasında gidip geliyoruz 😀
+1 yılGenelde yürürüm
02 Yorumla- +1 yıl
Yürümek bana da iyi geliyor
- +1 yıl
Bir de sahilse of
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılİş harici her zaman.
02 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel
- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılHiç.
01 Yorumla- +1 yıl
O zaman kendine biraz eğlenmek için fırsat tanımalısın
hergün çıkıyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Ooo her gün? Maşallah
+1 yılAlkol ve müzik olan her yer hiç farketmez. d
08 Yorumla- +1 yıl
Ne sıklıkta?
- +1 yıl
Bazen 2-3 günde bir bazen 2-3 hafta da bir ortalama 10 günde bir diyebiliriz sanırım
- +1 yıl
Güzelmiş
- +1 yıl
Peki ya sen? Sen herkese sormuşsun ben de sana sorayım :)
- +1 yıl
Epeydir çıkmadık... Bu sene böyle.. Sınav senesi benim oğlanın. Anca ayda alemde bi kafeye gidip biraz değişiklik yapıyoruz.
- +1 yıl
Anladım. Bulunduğumnyerde şahin tepesi diye bir yer vardır bütün şehir ayaklarının altında orada olmakta çok eğlenceli gelir ve de kamp atıp mangal yapmak bunlarda benim için eğlenceli şeyler
- +1 yıl
Çok güzel 👍
- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılHiç eğlenmem
00 YorumlaPek çıkmıyorum her şey çok pahalı.
01 YorumlaAile & Toplum konusunda 455 cevap paylaştı. 2-3 güne bir. Bar
00 Yorumla
+1 yılPek çıkmam
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Haftada 3/4
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Dışarı çıkmam
00 YorumlaArtık hiç
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇıkmam afgjg
00 Yorumla her ctesi :)
06 Yorumla- +1 yıl
Nereye?
- +1 yıl
İyi eğlenceler o zaman
- +1 yıl
Yok.. Sağolasın
+1 yılHalısaha 😂
02 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir eğlence
- +1 yıl
Tabe
+1 yıl6 ayda bir
00 Yorumla
+1 yılHaftada 1
00 YorumlaBazen çıkarım
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

