Babanızı çok mu seviyorsunuz orta mı az mı?

Oğlum olsa bana sevgi gostermese mirastan reddetmem ama kızim olsa bana sevgi göstermese mirastan feragat sözleşmesi feragat etmesi için ona baskı yapardım. eve almazdım feragat etsin imza atsın diye. Oğlan sevgi göstermese bile soy devam ettiriyo mirastan çıkarmam ama kız evlat sevgiden başka bişey veremez onuda vermezse mirastan çıkartırım hiç bı maddi ihtiyacını karşilamam ele muhtaç bırakırım 5 kuruşumu ona harcamak istemem isterse 18 yaşından küçük olsun diğer sevgi gösteren çocukları herzaman üstün tutarım hep ayrıcalıkli davranırım. bana sevgi göstermeyen evlada 5 kuruşum nasip olmasın. Amin.

Babanızı çok mu seviyorsunuz orta mı az mı?
Cevapla