18 yaşındayım ailem hâlâ bizden başkasına kapı açma diyor, normal mi?

Dün konuştular işte bizden başkasına kapı açma falan diye. Sanki biz çocuğuz, küçük çocuklara söylenir benim bildiğim bunlar. İşte yabancı birine ben gücüm yetmezmiş de 😀 yabancı birine ben niye kapı açıyım ki? Bi de sakınılan göze çöp batar diyecektim de uzatmak istemedim. Ailemin yaptığı doğru mu sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 🙂
18 yaşındayım ailem hâlâ bizden başkasına kapı açma diyor, normal mi?
Cevapla