Kapalıyık açılmak istiyorum ama ailem izin vermiyor ne yapmalıyım?

3 senedir kapalıyım 16 yaşında kendi isteğimle kapandım. şu an 19 yaşındayım ve fikirlerim değişti. şu an sadece ailem üzülmesin diye onlar istiyor diye kapalıyım. Içimden gelmiyor kapalı olmak çünkü tesettürün hakkını veremiyorum. kapanma kararım zaten çok ani oldu küçüktüm aklıma geldi, birilerinden esinlendim ve kapandım başlarda pişman olmadım hiç bir şekilde ama şimdi pişmanlık duyuyorum ailemin ne tepki vereceğini bilmiyorum annemi bir şekilde bu duruma alıştırırım ama babamın asla izin vermeyeceğini biliyorum ama ne derlerse desinler ben istediğim gibi yaşamak istiyorum. Ama onları da üzmek istemiyorum ne yapmalıyım? Babamı nasıl ikna edebilirim bu duruma?
Kapalıyık açılmak istiyorum ama ailem izin vermiyor ne yapmalıyım?
Cevapla