KAH hastasıyım neden türkiye de önyargılı davranıyorlar?

Arkadaşlar ben doğuştan KAH hastasıyım 1 yaşımdan beri tedavi görüyordum belli zaman sonra geçti takipli hastaya geçtim ömürlük ilaç kullanıyorum ama benim ailem sen busun böyle doğdun kendini bilmelisin gibi hiç bişey demediler normal yetiştirdiler fakat aklıma takılan ananem sürekli kimseye deme arkadaşlarına da bahsetme diyor iyi de benim arkadaşım beni tanıması gerekmiyor mu değişik bi baskı altındayım ve ilerde evlilik hayatım da olmayacak gibi kendimi çok yanlız hissediyorum ve yanlız kalacak gibi de hissediyorum ne yapmam lazım psikoloğa gitsem fayda görür müyüm :( ?
KAH hastasıyım neden türkiye de önyargılı davranıyorlar?
Cevapla