Herkese selam!
Öğretmenlik mezunuyum. 2022 KPSS'ye dershaneye giderek hazırlandım, sınava girdim sınav iptal oldu bütün motivasyonum yerle bir oldu ikinci sınava girdim çok iyi geçmedi ve sonuç olarak yeterli puanı alamadım.
Özel kurumlara başvuru yapıyorum kimse dönüş yapmıyor, sene başında gidip görüştüğüm bir yer vardı ihtiyacımız olacak sizi arayacağız birkaç hafta içinde dediler aramadılar. Memur alımına başvuru yaptım olmadı. Gerçekten artık yıldım usandım. Neredeyse 5 yıllık mezunum nereye eli atsam olmuyor çalışmak kendimi paramı kazanmak istiyorum olmuyor. Sürekli kafama takmaya başladım. Çabalıyorum çabalıyorum olmuyor. Emeklerimizin karşılığını alamıyorum, ne yapmam lazım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer