Çabalıyorum çabalıyorum olmuyor. Emeklerimizin karşılığını alamıyorum, ne yapmam lazım?

Herkese selam!

Öğretmenlik mezunuyum. 2022 KPSS'ye dershaneye giderek hazırlandım, sınava girdim sınav iptal oldu bütün motivasyonum yerle bir oldu ikinci sınava girdim çok iyi geçmedi ve sonuç olarak yeterli puanı alamadım.

Özel kurumlara başvuru yapıyorum kimse dönüş yapmıyor, sene başında gidip görüştüğüm bir yer vardı ihtiyacımız olacak sizi arayacağız birkaç hafta içinde dediler aramadılar. Memur alımına başvuru yaptım olmadı. Gerçekten artık yıldım usandım. Neredeyse 5 yıllık mezunum nereye eli atsam olmuyor çalışmak kendimi paramı kazanmak istiyorum olmuyor. Sürekli kafama takmaya başladım. Çabalıyorum çabalıyorum olmuyor. Emeklerimizin karşılığını alamıyorum, ne yapmam lazım?

Çabalıyorum çabalıyorum olmuyor. Emeklerimizin karşılığını alamıyorum, ne yapmam lazım?
Cevapla