Evde sofrayı ben kurdum yemekler yenildi herkes kenara çekildi kardeşimden yardım isteyince o erkek işi değil dendi. Adil mi?

Annem babam 5 erkek kardeşimle birlikte yaşıyorum.
Evin tüm yükü bende arasıra annem rahatsizlaniyor cok zorlaniyorum.
Bizim evde kadın işi erkek işi ayrımı var.
Adil mi sizce bu?
Herkes kenara çekiliyor ellerine alıyorlar telefonu annem onlar erkek bunlar onların işi degil deyip hakaret ediyor.
Evde sofrayı ben kurdum yemekler yenildi herkes kenara çekildi kardeşimden yardım isteyince o erkek işi değil dendi. Adil mi?
Cevapla