Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar heminizden allah razı olsun iyi geceler dilerim🙏🏻🙏🏻
Deli gibi ağlıyorum olmayan sevgilimi üzmüşüm gibi bide aklıma yumruk yiyen kanguru geldi durup dururken regl değilim valla sinirlerim döküldü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ya bu tarz şeyler hepimize oluyor. Hayatı genel olarak kaldıramıyoruz bazen
😭😭😭
Nazardan Dolayı Ağlıyorsun
İstersen Dua Verebilirim
🙏🏻Lütfen
Duanın Arapça yazılışının Türkçe okunuşu şöyledir;
❤
Bismillahillezi La Yedurru measmihi şeyun fil ardi vela fissema ve hüvessemiul alim.
❤
Şeklinde okunabilen kısa dualardan olmaktadır.
Bismillahillezi La Yedurru Duası Anlamı
Bismillahillezi La Yedurru duasının Türkçe anlamı şöyledir; Yüce Allahın ismi ile hareket ederim.
O yüce Allah ki onun mübarek ismi ile hareket edildiğinde gökte ve yerde hiçbir şey onu okuyana zarar vermez. Anlamına gelmektedir.
Oku Geçmezse Bir Tane daha Veririm
Bana da Her Zaman Dua Etmeyi Unutma
Ve Hangi Sehirdesin...
Amin❤️
Allah senden razı olsun
Amin Cümlemizden Nazardan Çok Çektim Hiç Evlenmedim Ama Ailemiz dağıldı işlerimizden Olduk Ve Evlenemedim
Çok iyi geldi allah senden binlerce kez razı olsun çok şükür geçti🙏🏻🙏🏻
Bu İkisini Denildiği Gibi Oku
Çok Etkili Dualar Abdestli Okursan Etkisi Artar Ve Allah a Bolca Tövbe Et...
Link Atacaktım yaaa Atamadım
Kalem Süresi 51. Ayeti de Oku
1 Hafta 7 Şer Kez Oku
Benim Merak Ettiğim Şey
Okuduğun Anda mı Ağlaman Hemen Geçti...
Evet
Seni Tanımak isterdim 🥰
Ihtiyacın olan bir şey senden mahrum bırakıldigi zaman aglar bence insan
Sinirlerini boşaltıyorsun arada bana da geliyor
Bunu okurken bile ağlayasım geldi
Ağla rahatla
Tamam😔
İçine attıkların birikmiş olabilir
Belki de
Sarılıyorum kocaman hepsi geçecek
😭😭🫂🫂teşekkür ederim iyi ki varsın
Sen de iyi ki varsın💓💓🌸 yeni yıl güzellik, iyilik, sağlık getirsin hepimize
Aminn inşallahhhh❤️✨✨
Psikolojik. Sinir boşalması bende de çok olur
Psikolojik
😭😭
Ağlamak lüks bence
Niye
Ağlamak istiyorum ama yok o moda giremiyorum
farklı bir sıkıntı var içimde
rahatlamak istemiyor gibi
bence ağlayabilmek güzel bişi
Belki de kendime yakıştıramıyor
utanıyorumdur
Ağlamak rahatlatır ve gözlere iyi gelir iyi geceler
Stres
olamaz mı
Olamaz ben hastamıyım neden ağlıyorum
sinirleri bırak
😭
yaş kaç