Hiçbir sebep yokken ağlayasım geliyor, sebebi nedir?

Arkadaşlar regle yakın değilim henüz. Hormonal değildir yani. İlişkimde bir problem yok her şey gayet normal. Hasta değilim çok şükür. Ama durduk yere ağlayasım geliyor. Yks sınavına hazırlanıyorum yeniden, üniversite mezunuyum normalde, tek eksiğim işsizlik işte. Belki 1 hafta sonra sınavım var diyedir çok da sanmıyorum ama. Durduk yere sevgilime trip atasım geliyo mesela. Ama hiçbir suçu yok aksine durumu fark etmiş olacak ki fazla ilgili ve iyi. Arkadaşlarım yazsa ters yapasım geliyo gibi.. Ağlayasım var ama istemiyor da gibiyim. Ama kesinlikle şımarık falan değilim. Naz da değil bu inanın. Bilmiyorum arkadaşlar sanırım içim ölüyor.. kaldıramıyorum bu hissi ben şu an. Neşeli şarkı falan etki etmiyor. Sevdiğim şeyleri yapmak da. Buraya kadar asla okunmayacağını biliyorum, sadece içimi dökmek istedim😔 kimseye de olumsuz hissettirmek istemem, eğer buna sebep olduysam özür dilerim 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hiçbir sebep yok demiştim ama aniden aklıma ritalin geldi, evet ilaç kullanıyorum DEHB için, sanırım etkisi bittiği için çekilme yaşıyorum. Yani arafta gibiyim ne hissettiğimi bilemiyorum tekrar şikayetlerim başlıyor. Bunu kendime kuruntu yapmıyorum şu anda fark ettiğim için anladım. 😔
Hiçbir sebep yokken ağlayasım geliyor, sebebi nedir?
Cevapla