Kapalıyım diye yakın arkadaşım erkek olamaz mı?

birlikte eve gidiyoduk , o bi yan ikili koltukta oturuyodu yanı boşaldı hemen yanına geçtim ben de, sonra bensiz yapamıyosun oyuzden gelfim dedim aramızda hayır sen bensiz yapamazsn tartışması oldu şakalaşıyoduk bi kadın çok kötü bakmaya başladı 😭😭 bu tarz şeyler flörtleşme gibi mi algılanıyo ki niye kötü bakıyo insanlar?

bi kere de omzuna tutunup zıpladım diye bi dayı kötü kötü bakmıştı kötü bi şey de yapmıyorum yani

Kapalıyım diye yakın arkadaşım erkek olamaz mı?
Cevapla