Boşandığim eşimin ailesine hala anne baba diyorum?

Boşandığim eşimin anne ve babasina hala anne baba diye hitap ediyorum çünkü onlardan bı kötülük görmedim ben bosanirken hep benim yanımda oldular asla oğullarının kusurlarını ortmediler tek bir gün tartismam olmadı saygıda hiç kusur etmedim 2 kez nisanlandim ama beni hala gelinleri gibi görüyor kızım diyorlar memleketten bişey getirseler eltilerimden beni ayirmiyor banada gönderiyorlar gitme gelme olmasada telefonda birbirimizi ararız numaraları bile hala annem babam diye kayıtlı kayin larim gorumcemler arar şimdi çevremde anne baba dememi saçmalık olarak görüyorlar sen bosandin bırak anne baba demeyi konuşman bile yanlış diyorlar gerçekten anne baba dememde ne saçmalık var ben anlamiyorum

Boşandığim eşimin ailesine hala anne baba diyorum?
Cevapla