Engellileri kusurlu diye düşünüp tepeden bakanları nasıl değerlendirirsiniz?

Bir insan, engelli diye aynı ortamdan kaçan; onu görmek istemeyen, kendisine yakıştıramayanlar size göre nasıl varlıklardır? Hiç başınıza gelip dışlandığınız dönemleriniz olmuş muydu? Biraz bunu hakkında konuşalım

Engellileri kusurlu diye düşünüp tepeden bakanları nasıl değerlendirirsiniz?
Cevapla