Bir anne kızına bu kadar zarar verebilir mi?

Herkese Selamlar…

Ben çocukken annemden fiziksel şiddet gördüm. Evden de sürekli kovuyordu beni. Bazen odaya kilitleyip yemek vermiyordu. Sürekli herşeye bağırıyordu. Bağırmasından da çok korkardım. Beni hiç görmek bile istemiyordu. Komşular sürekli çocuğuna sahip çık demesine rağmen sanki suç benimmiş gibi bana bağırıyordu. Büyüyünce diklenmeye başladım. Okul okumamı istemiyordu. Ben burdan gitmek istediğimi söyleyince bile çok sinirleniyordu. Çocukken çok hevesliydim. Daha sonra okuma yazmam yokken bile kendi kendine ders çalış derdi. Benimle hiç ilgilenmezdi. Ama herkesin içinde ben çok destekledim okul okutmasını benim sayemde buralara geldi felan diyor. Halen daha psikolojik baskı uyguluyor. Sürekli beni rahatsız ediyor benim hayatımı kontrol etmeye çalışıyor. Ne düzgün bir sevgilim var ne de arkadaşım. İnsanlarla iyi olmamı istemiyor. Akıl hastası yapacak beni bu gidişle. Psikologla görüştüm ama 5 sene ve bende sorun olmadığını fark etti ve annemi götürmemi istedi. Kendisi kabul etmiyor ve gitmiyor. Annemin abisi akıl hastası ve ben anneminde akıl hastası olduğunu düşünüyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Ne yaptıysa yüzüme vuruyor. Mesela pazardan bir şey aldı diyelim ben senin için alıyorum yapıyorum ve bunu çok fazla söylüyor altı üstü evin malzemelerini alıyor. Herşeyi sorun ediyor. Arkadan iş çeviren akrabalarımla görüşmüyordum. Zorla görüştüyor. Bir istediğini yapana kadar susmuyor asla. O akrabalarım yine dedikodumu çıkarmış. çözüm yolu bulanlar acaba edebilirler mi?

Bir anne kızına bu kadar zarar verebilir mi?
Cevapla