benim sadece 1 ev alacak kadar var ev alınca 0 olacak D: evlilik sonrası 0 nakite düşüyorum anca ayda 12 bin tl ye birikim yaparım artık. benden daha iyi bi durumdasın fsdgfdsfv
2018 de Silivri selimpaşada yazlığa gidiyorduk orada denize sıfır ev ve daire vardı daireler 180 bindi büyük 2 katlı müstakil ev 320 bin şimdi orası bile 1 milyonu geçmiş. Pek bilindik semt değil üstelik tam İstanbul’un çıkışı
oradan almam ben zaten ege bölgesinden çıkmam. Ankara taş toprak :D ben denizlide en azından 12 maaşımı alıyorum evlerde dışarıyo göre uygun merkezdekiler.
köyde de tarla falan var. Ceviz ağaçlarımda var , ilerde arpa buğday ekerim , tarladanda iyi mahsü l alır paraya çeviririm ama Ankara'da bu yok. en kötü devlet 120 koyun alırsan 500 bin tl ye kadar hibe veriyor , bizim oraya tel çevirir bi ahır yaparım başına da 1 adam koyarım ayda 10 bin veririm adama git dağda bayırda otlat deerim arada arpada yerler, şu an 2 bin tl yavru kuzular 6-7 ayda büyür kurbanda 120 koyunun 60 ını satarım 5 binden gider en kötü zararları çıktın mı 180 bin tk yapar 60 koç , koyun neyse. 80 bin adama ve koyunlar için yemesi aşısı harcasan 100 bin. 6 ayda temiz para. her yıl aynı hareketi yapsan köşeyi donersin
çok iyi bende 26 yaşındayım , 100 bin nakit var , 250 bin altın , 300 bin araba var , o kadar. hayırlı bi kısmet olursa da evlenicem öyle :) bilmiyorum 1 ev alabilirimsanırım
çok iyi bende 26 yaşındayım , 100 bin nakit var , 250 bin altın , 300 bin araba var , o kadar. hayırlı bi kısmet olursa da evlenicem öyle :) bilmiyorum 1 ev alabilirimsanırım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
22 yaşım borcum yok
Borcum yok biraz zulam var ama aman aman ddğil. Elimde para tutamam pek
benim sadece 1 ev alacak kadar var ev alınca 0 olacak D: evlilik sonrası 0 nakite düşüyorum anca ayda 12 bin tl ye birikim yaparım artık.
benden daha iyi bi durumdasın fsdgfdsfv
Ev almak zor bu devirde özellikle İstanbul içi. Sen nereden alıyorsun evi
denizliden , İstanbul cidden fena 1+0 1m tl dir orada :))
Ankara’da evler uygundu şimdi oralar bile pahalanmış diyorlar
1+0 1.5 milyon benim oturduğum yerde ama 1+1 ev var o bile 2 milyon yazık günah
2018 de Silivri selimpaşada yazlığa gidiyorduk orada denize sıfır ev ve daire vardı daireler 180 bindi büyük 2 katlı müstakil ev 320 bin şimdi orası bile 1 milyonu geçmiş. Pek bilindik semt değil üstelik tam İstanbul’un çıkışı
oradan almam ben zaten ege bölgesinden çıkmam. Ankara taş toprak :D ben denizlide en azından 12 maaşımı alıyorum evlerde dışarıyo göre uygun merkezdekiler.
köyde de tarla falan var. Ceviz ağaçlarımda var , ilerde arpa buğday ekerim , tarladanda iyi mahsü l alır paraya çeviririm ama Ankara'da bu yok.
en kötü devlet 120 koyun alırsan 500 bin tl ye kadar hibe veriyor , bizim oraya tel çevirir bi ahır yaparım başına da 1 adam koyarım ayda 10 bin veririm adama git dağda bayırda otlat deerim arada arpada yerler,
şu an 2 bin tl yavru kuzular 6-7 ayda büyür kurbanda 120 koyunun 60 ını satarım 5 binden gider en kötü zararları çıktın mı 180 bin tk yapar 60 koç , koyun neyse.
80 bin adama ve koyunlar için yemesi aşısı harcasan 100 bin. 6 ayda temiz para. her yıl aynı hareketi yapsan köşeyi donersin
ama Ankara'da bu olmaz
Oohaaaa, 😱 nereliydiniz?
18 yaşındayım, borcum yok. Kenarda 60.000 liram var.
çok iyi bende 26 yaşındayım , 100 bin nakit var , 250 bin altın , 300 bin araba var , o kadar. hayırlı bi kısmet olursa da evlenicem öyle :)
bilmiyorum 1 ev alabilirimsanırım
23 yaşındayım ve hâlâ baba parası yiyorum.
daha gençsin , ben 24 yaşında 60 bin borcum vardı şidi 26 yaşındayım 1 ev alacak param var
Birikmiş 7,500 TL civarında param var, ama pek fazla olmadığı için yazmaya gerek duymadım.
24 yaşında ne yapmıştın da o kadar borca girmiştin?
saçma canım işler boş ver
18 borc yok, birikim de yok.
çok iyi bende 26 yaşındayım , 100 bin nakit var , 250 bin altın , 300 bin araba var , o kadar. hayırlı bi kısmet olursa da evlenicem öyle :)
bilmiyorum 1 ev alabilirimsanırım
Taktik ver bizim de olsun reis
Ne borçum ne birikimim var hiç bişi yok
stabil olmakta iyi borcun olsa napcaktın dimi
25 yaşındayım borcum yok altınlarım var kenarda
kaç para var kız dgadfasv
Ne bileyim 15.000 vardır 😃
çoksa beni kuma al diyecektim :D :D ekonomi kötü kendimi birine vermem lazım.
Ahaha zengin kız bul kendine djsjs
valla varsa hayrını benii everiver aylık kazancım 12 bin tl benim ona göre buluver
Benim kendime hayrım yok ki başkasına olsun
Allah gönlüne göre versin 😃
amin hep beraber
Birikim var borç yok
kaç gaime :D
Altın dolar usulü bizimki
Ben de şey diyecektim ya böyle birikim çok falansa beni al diyecektim zira bu ekonomide sürünüp gideceğiz
bi miktar borcum var ama az onun dışında temizim
halledir dert etme 24 ysaındasın daha , ben 24 yaşındayken 60 bin tl borcum vardı şimdi 1 ev alabilecek param var. hersey gecer
4 milyon borc 6 milyon birikmis var
Birikimim var
borç çok :D