+1 yıl
bizim toplumumuzda şımarıklık değil, zorunluluktur.
istediğiniz kadar millet ne derse desin deyin, evlenirken üzerinize yapışan etiket ömür boyu sizinle gider. sizi geçtim çocuğunuza kalır, millete meze olursunuz. bizim toplumumuzda altınsız evlenmek, düğün olmadan evlenmek hatta 'alelacele' evlenmek bir dedikodu malzemesidir. kolay kadın olursun. ucuza gitmiş kadın olursun. neyin vardı ki bunlara razı oldun? başka adam bulamam diye korktun da ne olursa olsun evleneyim mi dedin? sende bir şeyler eksiktir, sizin istediğiniz gibi evlenilirse ömür boyu kepaze olursun herkese. akıllı kadın bunları yapmayan değil, bunları daha sonra ailesi için harcayan kadın olmalı sizin gözünüzde. bırakın kadını dışlamayı. o altınlar daha sonra sizin için kullanılacak. araba alınsa sen kullanmayacak mısın? alıp kaçıracak mı o altınları?
edit: sözüm dozunda olana tabi ki. gidip ağırlığınca altın isteyen her adımda bilezik isteyen kadınla olmaz. bunun bir adabı vardır, düğünde bir bilezik, nişanda bir kolye bu kadar. fazlasını isteyenden de korkun.54 Yorumla- +1 yıl
Devir o deviri geçeli çoook oldu ben istemedim o sıra zaten eşimin maddi durumu iyi değildi altın almak İçin yer mülk satması gerekirdi bende hayır dedim 2. Yılın sonunda bana sıfır araba aldı. Senin dediğin gibi olanlar da oldu bazısını eşi ve ailesi hizmetçi olarak gördü evde yüzüne bakılmadı halen bakılmıyor çünkü satın aldılar. Hiç bir kadın satılık değildir
- +1 yıl
Sen yetişkin bir kadın olarak senin arkandan bunları söyleyen insanların ağzının payını veremiyor musun? İnsan nasıl bu kadar silik, edilgen olur lan? Biri benim arkamdan bunları söyleyecek olsa kimin söylediğini öğrensem gider yüzüne birden düğün yaparak senin gibi açları doyurmak istemedim. Sen benim düğünümde olsan ne olur olmasan ne olur? Hayatımın hangi önemli anımı seninle geçirdim de en mutlu anımda benimle olmayı kendinde hak görüyorsun haddinizi bilin diyemiyor musunuz? Ayrıca ayıplı mayıplı ne lan? Mal mıyız biz? Olay namus ise hiçbir erkeğe bırak nikahsız. m dilletmek sürttürmek, çıplak fotoğraf atmayı el ele dahi tutuşmadım öpüşmedim bile. Ayrıca hadi diyelim ki bunları yaptım, yapmadım ama ola ki yaptım diyelim yine kimseyi ilgilendirmez bu evlenen kadınla adamın arasındaki meseledir. Benimle evlenecek adam bakir mi olacak? Herkesin namusu kendisini bağlar. Bu tarz kadınlar Ayşe'nin kocası şöyle yapmış böyle yapmış sen de bana yap/al diye kocasını başka adamlarla kıyaslayıp adamı aşağılıyor. Herkesin kocası şunu bunu yapıyor sen yapmıyorsun diye aşağılıyor. Adam da bıkıyor nefret ediyor gidip aldatıyor. Karısından bu yüzden soğuyan adam dolu. Böyle kadınlar kocasının ailesiyle arasında bir şeyler yaşandığında adam karısının yanında da olmuyor. Üzerime de hiçbir şey yapışmaz. Yapıştıramazlar. Bu kadar kız bu sitelerde instagramlarda görüyoruz. Üniversitede de defalarca gördüm sevgilisiyle aynı evde kalan, otel tutan, takılmalık ilişkiler yaşayan ama bakire kalan ya da bakire olmasa bile diktiren falan bunların anası ablası kız kardeşi yok mu hiç mi kızlarındaki bazı değişiklikleri fark etmiyorlar? Basbayağı susuyorlar. Çok namuslularsa herkes kendi kızına oğluna baksın.
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bence yapabileceği kadar isteyin çünkü yarın borç la olacağı için bozdurup borç ödemeye çalışacak ikiniz için de mutlu olmaz bu evlilik. O adet bizde de var ama bence hoş değil 😊
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılTelefon isteyin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllah bu tip bir cahilliği düşman başına vermesin. Neden mi?
* Paranın ne demek olduğunu, onu geçtim, bu güne dek 5 kuruş kazanmamış birinin 30 gram altını ve evi arabayı istemesinin ne derece bir cahillik noktası olduğunu izah edemiyorum. Farkında mısınız kaç trilyon bunlar?
* '' Ben kıymetliyim, kıymetimi bilsin, tapu da isterim yarın kumarda yemesin '' diyorsunuz. Bacım , hayırdır? Siz kumara gidecek adamı neden kabul ediyorsunuz ki? Bu kadar mı dünya görüşünüz? Balık baştan kokar...
Allah hayırlısını versin, kınamıyorum, ama üzülüyorum bu yorumlara. Yarının mal gibi kullanılan, yarının sömürülen ve horlanan insanları olacaksınız. Çünkü bu bakış açısıyla bunca mal isteğiyle size de sizi mal gibi gören gelecektir.
100 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlenmeyin olsun bitsin. Ailen ev alıyorsa otur içinde mis gibi. Almışlarsa sana almışlar karşı taraf mı alın ev demiş sizde ortaya düşmüş biz bunu aldık sizde bunları alın diyorsunuz. Evlilik böyle bir şey mi? Başka yorumcuya verdiğin cevabı okudum, "tapuyu niye vereyim yarın öbür gün kumarda yesin diye mi?" böyle biriyle bunu yapabileceğini düşündüğü biriyle niye evlenir insan ve kendini garantiye almak ister? Kişi kendinden bilirmiş karşıyı aklından ne geçiyorsa buda aynını yapabilir yarı yolda bırakabilir beni sömürebilir
22 Yorumla- +1 yıl
Benim halamin kocasi varini yogunu kumarda kaybetti ordan biliyorum
Mutluluk ve huzur isteyebilir misin belki. İnan hepsinden daha değerli
60 Yorumla
+1 yılTroll sorudur umarım bu bildiğin başlık parası bu ya benim bildiğim gücü neye yeterse her haltı erkeğe yıkın yok toplumda böyle diye diye 10 tane bilezik yapsın sonra bide vajinismus ol onun psikolojisini çeksin birkaç ay sonra yok başım ağrıyor yok şuram ev arkadaşı gibi devam edin ayrılmaya kalksa nafaka ödeyecek ömrünün sonunun kadar parazit gibisiniz sizin gibiler
24 Yorumla- +1 yıl
Sus kiz sen sanki istemiyicen hem baslik parasiyla alakasi yok
- +1 yıl
Toksik insan herkes sen gibi görgüsüz değil. Diyelim hiçbirini yapmadı evlenecek misin?
- +1 yıl
Gorgusuz olup olmadigimi nerden biliyorsun -ki hiç görgüsüz degilim senden görgülüyümdür belki- sen altin istemeyecek misin? Evlenmiyicem tabiki isteklerimi yapmazsa
- +1 yıl
sus kız diyo 😂😂😂😂😂
+1 yılTroll soru olduğundan eminim ama kullanıcı adını bu yönde seçecek derecede hep başkalarından bir şeyler talep ederek yaşamını sürdürmeyi kendine vird edinmiş biri olmana üzüldüm. Çok sevdiğim bir söz var; aza tamah eden çok zarar eder. Pahalı şeyleri kolay yoldan elde etmeye taptıkça kendi etiketin düştükçe düşecek.
10 Yorumla
+1 yıl10 tane biraz fazla ama çok zenginse yapıyorlar bizim burada da öyle; her neyse bak bundan istiyorlar şimdi sende beğenebilirsin
20 YorumlaSet istesin gerdanlık istesin adana burması istesin. İstesin de istesin. Nasıl olsa almaz kaçarlar. Kaçmazsa zaten Allah yardımcıları olsun. Bu kadar paraya tamah edilmez yani ayıp herkes kendi bütçesine göre ne yetiyorsa o yapılır. Zaten evlenince düğünde bile takılır. Evlendiğinde de alır bu kadar yüklenilmez çok zalimce olur yazık.
00 Yorumla
+1 yılEssek gibi alacak yalakalık yapmayı bıraksın bazı kızlar sanki siz istemiyceksiniz boşuna havlamayi kesin bende 22 ayar 10 tane istemem mecbur alacak alamayacaksa ne işi var benimle ozaman ha ayriyeten değeriniz olmuyor yaptığınız yalakalık yanınızda kar kalıyor ahahah al kuzum acıma işte
32 Yorumla- +1 yıl
b0k yesen keşke
- +1 yıl
Havla o b**** sen yemeye aliskinsin hatta sen yrrk yemeye alışmışsın kanck o seniii
Bebeğim boynuna tuğra aldır 5i bir yerde de olabilir Trabzon burma olabilir set aldır çok gösterişli duruyor ama hep altın aldırma pırlanta daha hoş duruyor ben istemeden kayınvalidem 475 grama yakın altın taktı bence imkanı olan her kızın hakkı
30 Yorumla
+1 yılSözünde durmasını istesin sana saygılı olmasını istesin ahlaksızlık yapmamasını istesin hakkına riayet etmesini istesin büyüklerine hürmet ve ziyaretleri aksatmamasını istesin adaletli davranılmasını istesin sana merhamet etmesini istesin sen ne istersin
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÜffff troldür umarım bu soru. O kadar altını kolay mı bu devirde almak? Biraz insaflı ol daha bunun ev düzmesi var, eşyası var, düğün masrafları var yazık günah karşı tarafa da. Tamam altın istemek gelin olarak senin hakkın, ama abartma en azından
011 Yorumla- +1 yıl
Abartırım degerimi bilsin
Cevap sahibi+1 yılSen sevgilini eş olarak değil yolunacak bir kaz olarak görüyorsun sanırım😄 Gözü açılmasın dua et de
- +1 yıl
Yok estafurullah ama almalı sürünsün ki akli basina gelsin
- +1 yıl
Kiymetimi bilsin diye
- +1 yıl
allah aşkına hangi kıymetlerini bilecek
senin @isterimolur - +1 yıl
Sende olmayan kiymetlerimi @shepast_away
+1 yıliste sen iste öbür kezbanlara bakma sanki onlar istemiyorda noluyo başı göğe mi eriyor bi sıkıntı olsa onlar senin güvencen olcak
20 Yorumla
+1 yılNeden mal mısın sen kendini para karşılığı altın karşılığı satıyor gibisin? Normalde para altın gübü şeyleri mal almak için kullanırız biz insanlar olarak...
35 Yorumla- +1 yıl
Sen de o afamın eşi olarak onunla birlikte sürüneceksin farkında mısın acaba 😂😂 sana da iyi sürünmeler
- +1 yıl
Eve temel ihtiyaçlar gelmeyip bakkala kasaba manava bilimum alışveriş yapılıp veresiye yazdırılan yerlere ödenmeyen kredilerden gelen avukat mesajları ve icra takiplerine derken o altınlar bir bir bozdurulur zaten bir kaç ay takar keyfine bakar sonra bir bakmışsın pufff altın maltın kalmamış :D
- +1 yıl
Düğün masrafı, eşya, taşınma ve ev masrafı zaten çoğunu bitirir. Bi kaç ay takarsa ne ala pek sanmıyorum o kadar sürmez
- +1 yıl
Bizim adetlere ters bizde evi kız tarafı kurar düğünü erkek tarafı yapar hal böyle olunca istediği altın masrafın da altında kaldığından dolayı kafa rahat oluyor. Geçen arkadaşımı evlendirdim kayınpederi ikisine ortak tapu ev aldı evin içini döşedi etti. Düğünü arkadaş yaptı 200 gram da altın taktı kafası acayip rahat düğünü de geleneksel mahalle düğünü bizim adetlerimiz böyle diye iteledi yalandan bir pilav kavurma döktü işi bağladı :D Herşeyi damada yıkıyorlar yazık damat da gelinin üstüne yıkılacak yakında altta kalanın canı çıkarmış
- +1 yıl
😂😂😂
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Bence canını iste , başka ne isteyebilirim derken sadece alacağı altın 350 bin tl yapar fazlası ile 1 milyona mal olur düğün en az durumu iyi değil ve istediklerini yapa bilir sen düğün gecesi çok kötü intikam alır.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Evleneceğiniz insanın durumu iyiyse tamam istediğiniz kadar altın isteyin. Ama durumu zayıf/orta halli biriyse adamı sıkıntıya sokmayın. Bunun da vebali bir kul hakkı var. Mehir hakkınızda olsa insanları zora sokmaya hiç hakkınız yok.
00 YorumlaAğırlığınca altın iste sen üstüne kilo alırsın bir de üstüne sözleşme yap sen 😃
Yalnız dikkat edin yorumlara , eleştiren kadınlar bile altın severim yani hayır demiyor 😃
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Burada senin maddi durumun önemli kaç paralık hediye alıyorsan o kadar iste çorap hediye edip altın beklemek gurursuzluk
144 Yorumla- +1 yıl
Hefiye almiyicam ailem bana ev verdi
- +1 yıl
Hı yok ya tapuyu niye vereyim ona yarin birgun kumarda yesin diyemi
- +1 yıl
Ya kumara baslarsa
- +1 yıl
Başlamam hem altınlar benim istedigimi alirim istedigime veririm
- +1 yıl
Niye etmesin evde tek ben mi oturucam bedavadan ev iste
- +1 yıl
Bosanmamaya bakicaksiniz
- +1 yıl
Ev alma diyen yok ev de al gelinin hakkı olan altini da
- +1 yıl
Bekarliga sonsuza kadar merhaba diyebilirsin o zaman
- +1 yıl
Okeyy
- +1 yıl
Bos yere diyorsan evlenme zaten
- +1 yıl
Olmaz
- +1 yıl
Çünkü biz buna değeriz
- +1 yıl
Degmezsin aglamaya*
- +1 yıl
🎶🎵🎤
- +1 yıl
Senden sonra da
- +1 yıl
Bir de değeriz demiş yazık
- +1 yıl
Pembe görünümlü saplilar da gelmis hoş geldin canım
- +1 yıl
Hahah woman ☕️
- +1 yıl
Aynen kesin kadinsindir
- +1 yıl
Bu beni erkek yapmaz eşitlikçi yapar. Ve doğru kadınım senden daha kadınım gurursuz değilim çok şükür. Yazık
- +1 yıl
Erkeksen mavili hesap aç cesaret edip
- +1 yıl
Ben eşitlikçi degilim
- +1 yıl
Evet değilsin zaten sen kadınları üstte gören kokuşmuşun tekisin
- +1 yıl
Ses atarım hiç problem değil erkek değilim dediğim gibi erkeklerin haklarını savunmak beni erkek yapmaz kes artık konuştukça batıyorsun
- +1 yıl
Ses at
- +1 yıl
Gercekten kadinsan da sen kocana altin al okey ben esitlikci degili köylü de anandır
- +1 yıl
Alırım isterse alırdım mevzu almak değil karşıdakinin zorlaması
- +1 yıl
Zorlamiyorum isine gelirse
- +1 yıl
Senin uslubun yaninda demokrat gibi kaldi benim uslup ikile
- +1 yıl
Aynen aynen demokratın anlamını öğren önce
- +1 yıl
Siz birbirinizle evlenin çünkü size hicbir kiz bakmaz
Bence istemeyin hoş değil ayrıca eşiniz zaten borçla yapacak belki evlenınce ödemeye uğraşacak bu yüzden siz bir yerlere gidip birşeyler alıp harcama yapamayacaksınız belki de bu sorunlara sebep olacak ve mutsuz olacaksınız, yapabildiği kadar yapsın hem o altınları bozdurup parasını mı yiyeceksiniz tek başınıza seviyorsa elinden geleni zaten yapar emin olun
00 Yorumla
+1 yılBen olsam Buckingham Sarayı'nı isterim.
Bunu sorabildiğine göre sağlam bir kafayla evlenmiyorsun.20yaşında hesapladığın şey kocandan koparabileceğin paralarsa yazık..
00 Yorumla
+1 yılAdam da sana yürü yallah der seni paket yapar popona tekmeyi atar o zaman anan sana sen anana bakarsın
11 Yorumla- +1 yıl
Ben böyle insanları anlayamıyorum. Yahu evlendiğin adamın parasını bitirmekle uğraşacağına, düğün bile yaptırma, git yatırım yap, ev al, araba al, çocuklarına daha fazla miras bırak. Niye evleneceğin adamın parasını bitirmekle uğraşıyorsun ki yani? Hem ayrıca kocanın parası senin de paran oluyor. Adamın parası bitince taş mı yiyeceksin ulan? :d
Gizli Üye(30-35)+1 yılGelenek olarak altın istenir damada çeyrek takilir. Yorumda neden atarlandılar anlamadım. Maddi durumu iyiyse takabilir.
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAltın istemek hakkın tabi ki
Gizli Üye(25-29)+1 yılFakir erkekler nasıl kudurmuş. Hala annenizin evinde kalmaya devam edin siz. 😂 her neyse. Herşeyi geçtim burada kuduranları izlemek daha keyifli.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 321 cevap paylaştı. sana öneriye gerek yok. bu işlerde gözü açık birisin artık ne kopartırsan madem buldun bir enayi...
11 Yorumla
+1 yılg0tünü iste. en azından onu vermeye imkanı var
20 YorumlaBu kaçıncı seviye daha ben babamdan para istemiyorum, utanıyorum lütfen bana da öğretir misiniz
20 Yorumla
+1 yılsanırım senin elmas madenin altından yapılmış oraya girmek için altın yağdırmalı
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. 300 gram bilezik 324 bin TL yapıyor. düğün, beyaz eşya, mobilya yuvarlarsak 650 bin TL. Bu parayı bir kadın için harcamam. Hee kadının da çeyiz olarak miras getirisi fazla olur o başka.
00 Yorumla
+1 yılİnsan görgüsüz olmaya görsün işte seninki altın kaplamalı galiba değerinizi maddiyatla belirliyorsunuz
01 Yorumla- +1 yıl
Sen bizim umudumuzsun helal olsun sana snsnsnsn
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılŞaka mı yapıyorsun 😅 bence zengin birini bulmuşsun hemen evlenip boşanacalsın ben öyle anladım 😅
00 Yorumla
+1 yılofff gerçekten baydınız ya nasıl oluyo bu böyle gram mram ben altın çok severim mesela ama gram vs hiç anlamam bunun bi kıstası var demek ki
00 YorumlaDüşman başına böyleleri sanarsın kendisi eşya satın alınıyor. Bir insan kendini neden bu kadar düşürür
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılNiye senin vajinan göğüslerin altından mı da bunu istiyon
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 986 cevap paylaştı. alıyorlar mı senin gibi varoşları harbi enayi erkekler :D
10 Yorumla
+1 yılOn iki adalar ile Musul'u da isteyin. Bir de Kırım var onu da unutmayın.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir kadın benden böyle istekte bulunursa evlilik sözleşmesi yaparım aldatma boşanma vs gibi durumlarda zararımı karşılama garantisi isterim. Sonuçta mal aldığında garanti belgesi zorunlu.
10 Yorumla
+1 yılHuzur İsteyin dinine kadar bağlı namaz kılıyor mu?
10 YorumlaHuzur mutluluk ve aşk isteyebilirsin paha biçilemez. Parayla mal satılır insan değil
10 Yorumla
+1 yılO adam senden 1 bardak su istese vermezsin kalk kendin al dersin ama
16 Yorumla- +1 yıl
Beyler bu tür kızlardan uzak durun
- +1 yıl
Ve yaptığı yalakalık yanına kalan beleşe mal gibi kullanılan bir kezbansin hahah ezik seni
- +1 yıl
Senin ben 3 metre @mına tüküreyim. Kenar mahalle paspas yalakalık zannetmiş bir de. Köylü o…rs sende erkeklerin parasıyla satın aldığı malın tekisin. Ohhh iyi yapıyorlar görgüsüz köylü seni. Para için her deliğe girersen senin de deliğine girerler
- +1 yıl
Kaybol şimdi vasıfsız seni para için herkesin altına yatan delikli kezban geceliğin kaç tl de söyle bizde yatalım seninle o deliğin genişlesin biraz daha çöp möp atarız içine kara delik seni
- +1 yıl
Ezik senin gibi ucubelere denir fakir köylü. Erkekleri cüzdan gibi görürsen onlarda seni objed yapar süzme delikli kaşar süzgeç olmuş o @mın
- +1 yıl
Para için yapmadığı şey kalmamış hala boş konuşuyorsun yazık bir de kezban demiş eee tip olmayınca çizik @mını açarsın varoş
Bence çok ayıp yapılan. Yolabildiğim kadar yolayım düşüncesi çok hoş değil.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. e tabi :D para sizden çıkmıyor trollük peşinde koşmayı bırakın
10 Yorumla
+1 yılArsızlık bu resmen donuna kadar alacaksınız anlaşılan bir canı kalmış adamın onu da isteyin
10 YorumlaBöyle soyguncularla evlenmeyin. Evlenmek aptallıktır.
10 tane 30 Gr bilezik istemiş daha ne isteyeyim diyor.
Sanki a... m bı tek sende var.
23 Yorumla- +1 yıl
Git baskasi da ister sanki bi tek ben istiyorum yürrü
- +1 yıl
Ukraynali sanki parani yemiyicek
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılİğrenç... Bu ülkede bu isteklere boyun eğip de evlenen erkeğin aklına tüküreyim.
00 Yorumla Ya arkadaş çok fazla istiyorsunuz nisanlini bnce düşün belki o kadar parası yok
00 Yorumla
+1 yılBence istediğiniz altınlar gayet yeterli, şimdiden mutluluklar dilerim. 🌸🌺
00 Yorumla30 gram az değil mi? 50 gramdan aşağı istenmez.10 da az. 20 bilezik.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Doğuda ağırlığınca altın isteniyormuş senin rakibin onlar. Bir de kilo al tam olsun
02 Yorumla
+1 yılÖneri değilde sana verilecek en iyi cevap o erkeğin güle güle demesi olur.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 416 cevap paylaştı. Seven insan böyle yapmaz. Zaten o evlilikte sevgi saygı yoksa bitmiştir
00 Yorumla
+1 yılHayatını isteyebilirsin. Keşke bıraksa seni yüzüstüde rahatlasan.
00 Yorumla
+1 yılRuhunu falan bence şeytana satacağına sana satsın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah sen ve senin gibi kızları bildiği gibi yapsın sizin gibiler yüzünden erkekler evlenmek istemiyor. O altınları al münasip yerlerine sok o. rspu
01 Yorumla- +1 yıl
Evlenmesinler evde mi kaldin yaniyon mu
- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılOn safir yüzük, on elmas, on yakut yuzuk, on zümrüt 😂
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 434 cevap paylaştı. 300 gram altin mi istedin maşAllah 300 milyari geciyor daha ne isticem adam zengin mi o kadar
00 YorumlaSana istediklerini taksınlar altınlar senin olmuyor. Ev arabaya peşinat az olsun altınlar senin olsun bana az takıldı diye eşim 3 yıl oldu ellemedi senin bunlar dedi duruyor öyle
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin neyin var da bu kadar ne istiyorsun merak ettim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBeşi bir yerde istesin set istesin kurban istesin 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPardonda şeyin altından mi? Senin özeliğin neyde 300gram altın istiyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEv araba isteyin yaw iliğini sömürün inşallah evlenmez senle başını yakmaz
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBiz şakayız sen nesin gerçek misin de inşallah almaz seni
- +1 yıl
Benden iyisini mi bulacak ulan almasin isine gelirse
Cevap sahibi+1 yılHe 10 tane cami yaptırdın demi meleksin ya sen içinde yatan şeytanı görür umarım işine gelirse diyorsun işte zihniyetin bozuk senin belli
- Devamını Gör (57)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer