Kimsenin samimiyetine inanmıyorum çok yoruldum bu durumdan?

surekli yalnız kalma isteği var içimde. Yeni biriyle tanışma fırsatım olunca bile yüzde yüz iyi biri diyemiyorum. Hep kötü tarafını daha çok düşünüyorum. Bunların hepsi eski sevgilim yüzünden oldu. Çok samimi bulduğum insanın aslında öyle olmadığını fark ettiğimden beri herkese şüpheyle yaklaşıyorum. Ve bu durum beni daha çok yalnızlığa itti

Kimsenin samimiyetine inanmıyorum çok yoruldum bu durumdan?
Cevapla