Kimsesiz büyümek nedir bilir misiniz?

6 yıl önce trafik kazasında ailemi kaybettim sadece ablam ile ben yaşıyorum 18 yaşına girdim bu yıl fakat vasiliğim kalmadı 6 yıldır sevgisiz ilgisiz büyüyprum ablam evlendi benim yanımda olmuyo hiç akrabalar desen hepsi makyaj yapsam ailen yaşasa bunlara izin verir miydi vs çok kötüyüm cidden hiç bi zaman mutlu olamıyorum üni kazanamıyorum kafamın içi çok dolu çok duygusalım nasıl bi düzen kurmam lazım dertleşçek arkadaşım bile yok

Kimsesiz büyümek nedir bilir misiniz?
Cevapla