Dislanmaktan bıktım bende ne var her gittim yerde aynı şey oluyor?

herkes kudurmuş agzlari bozulmuş ben hale çekingen özgüvensiz kızım erkeklerle flörtkeseniyorum kimse yanıma yaklasmiyor konuşmuyor benden sanki ben yokmuşum gibi patron dediki buyuk patron gelince sen yenimisin ben seni yeni gördüm evt ya bu yeni sayılır çok çekingen ben biel bunu farketmiyorum görünmez birisi dedi zoruma gitti herkrz konuşuyor sakalasiyor ben aralarına giremiyorum engelli kızla çalışıyorum arada kızda beni eziyor soyle yapcan Boyle yapcan anlamiyormusun vs müşteri pişmemiş yumurta istedi diye bağırdı mesela bugun market işindeyim kimse beni Chef yapmaz burada yükselemem meslek yapmak istiyorum halim ne olcak Belçika'da yaşıyorum bu arada yerinde olsanız napardiniz kötümü durum

Dislanmaktan bıktım bende ne var her gittim yerde aynı şey oluyor?
Cevapla