Ailem, kendi paramı kazanmama rağmen hala harcamalarıma karışıyor. Ne yapmalıyım?

Üniversite 3 ve 4. Sınıfı amerika da okudum. Şu an şikago da bir şirkette iyi bir konumda endüstri müh. olarak çalışıyorum. Ailem 4-5 aya bir buraya gelir ya da ben giderim. Şahsen hayat tarzım iyi kazanıp iyi harcamaktır. Yeri gelince de yatırım yapmaktır. Aldığım eşyalar ve giyisiler genelde lüks markalardan. Sonuçta para kazanıyorum ve en iyisini almak benim de hakkım ama ailem buna katılmıyor. 3 ay önce yaklaşık 1 yıldır hayalini kurduğum cartier saat aldım ve annem bunu gördü bana niye aldın? Saatin mi yoktu? Güzel ama parasına değmez bence filan diyor. pahalı bir şey alsam aynısını diyor. Ama garip olan annem de babam da türkiye de gene lüks markalardan alışveriş yapıyor. Bunu diyince de biz senin gibi çok sık yapmıyoruz. Parasına değecekse ya da güzelse alıyoruz diyor. Bana gelince neden laf yapıyor?

Ailem, kendi paramı kazanmama rağmen hala harcamalarıma karışıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla