Neden kız arkadaşlarım onlara kötü davranan sevgilileriyle tekrer barışıyor?

Bir kaç kız arkadaşım onlara kötü davrayan erkek arkadaşlarıyla ayrıldıktan sonra barışıyorlar ya neden hiç anlamıyorum, onlara destek oluyorum hep sana kötü davranıyorsa barışma diyorum o kadar şey diyorum onlarda haklısın kendimi cepte hissetirmiyim diyip iki gün sonra sevgilileri ile barıştıklarını söylüyor ya neden?

Neden kız arkadaşlarım onlara kötü davranan sevgilileriyle tekrer barışıyor?
Cevapla