Durduk yere arayı açan trip atan arkadaşın amacı nedir?

arkadaşkım var her şeyinde yanında oldum. Mezun oldu kutlamalar yaptım. Atandı mutluluktan yanında ağladım. Çiçeğimi gönderdim. Neler yapmadım ki ona. Birden bana karşı kendini geri çekmeye başladı. Bana laf sokmaya başladı yok sen iyi geziyorsun şu bu demeler. İyice uzaklaştı sonra soğuk yaptı. Bende nedenini sorduğumda kötü gününde yanında olmamışım ama bana kötü gününü hiç söylemedi hiçbir şey yokmuş gibi davranıyordu nerden bilebilirim ki. Yinede ben özür diledim. Kendimi anlattım. Ama yine böyle içime sinmiyor yaptıkları hissiyat olarak farklı hissediyorum. Benim hayatım ondan biraz daha renkli onu mu çekemiyor bilmiyorum. Sizce neden böyle yapıyor?

Durduk yere arayı açan trip atan arkadaşın amacı nedir?
Cevapla