Bugün minibüste camları açtım diye teyzenin biri yüzünden cahil ilân edildim 😱😂😂😂
Hayatımda yaşadığım en saçma olaydı 🤦🏻♀️😂
Hayatımda yaşadığım en saçma olaydı 🤦🏻♀️😂
yıllar önce İstanbul'da çift katlı otobüse bindim önümdeki kadın tam 45 dakika telefonda konuştu ama öyle böyle değil hepimiz dinledik dedikoduyu pendik durağına yaklaşınca telefonu aldım camdan attım indim arkamdan koştu gittik yeni telefon aldık kendisine
Deli misin sen niye milletin telefonunu camdan atıyorsun 😂
Madem camdan atacaksın niye 45 dakika bekliyorsun 😅
deliyim evet şiirimden belli değilmi? :D 45 dakika yerleşim yerine geleyim inince yeni telefonunu alırım
Çantamdan dolayı sorun yaşıyordum. Dershane dönemlerinde özelikle. Otobüs çok kalabalık olduğu için çantamdan rahatsız olan insanlar oluyordu. Fazla diklenmiyordum kimseye alttan almaya çalıştım.
Ama bi defasında adamın tekine dalmamak için zor tutmuştum kendimi xD
Teyzenin totişi üşümüş besbelli 😅 Toplu taşıma öyle zaten herkes farklı telden çalıyor.
Bir kere sıkışık minibüste gidiyorum. Cama yapışmışım o derece şoför aldıkça yolcu aldı. Kadın demez mi bana üstüme çıkaydın diye öyle bir durumda yoktu yani 😅
Eig için teşekkür. 🌺🌺
Rica ederim ☺️
1 kere maske davasına
1 kere de çanta davasından olmak üzere iki tane
Kuduran tabi ki karşı takımdı
Cevap
11Cevap
Hayır yaşamadım
Evet yaşadım. Bir kadınla ve bir adamal farklı zamanlarda tartışmıştım
Birine kafa attım otobüste çok canımı sıktı sonra sustu indi 😂
Cahilsin o zaman 😂
teyzeler bu işi biliyor
Bu sogukta cam mi acilir?
Erzurum'da yaşamıyorum o bahsettiğin soğuktan yok, İstanbul'dayım ve havasız bir yerde 10 dakika cam açık kalırsa kimse ölmez.
Ben de İstanbuldayim gayet hava soğuk. Toplu taşima kullanmiyorum ama ocak ayinda sinifta vs devamli cam acma sevdalisi olanlarin kafasina bir tane çakasim gelirdi. 😂
O sınıflara girdiğinde resmen ahır kokusu oluyor be, nasıl nefes alıyorsun 🤦🏻♀️😅
Ben evimde de kışın 2 saate yakın camları açarım.
Evde ben 20 dakika aciyorum. Her gun 2 saat kiş ortasinda cam açsam ev sogur petekler boşa mi yaniyor. 😂 Bu ay biel 1.000TL dogalgaz geldi 1+1 eve
2+1'deyim. Yatak odası, mutfak camları genelde açıktır bizde. Oturma odasıyla, benim odam sıcaktır. Bu ay 500 küsür gelmişti 😂😂 ki biz sıcağı severiz, petekler sıcacıktır, nasıl 1000 lira getirdin napıyorsun sen 😱
Bilmem 40ta yakiyorum. 🤷
minibüste yaşamıştım bide marmarayda
Yaşamadım hiç enteresandır 😅
Uzun zamandır binmiyorum maalesef
🤣🤣 İki tane vursaydı birde
Sadece elleme tartışması
Birine kafa attım ben kızı elledi diye
Pek tartışma yaşamadım
ne olduki?
Hayur
Yaşamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?