merhaba,
1 bucuk yildir evliyim ve evliligim cok iyi gidiyor, esim benim lise askim ve gercekten onu cok seviyorum. Bu zamana kadar sadece bir konu uzere tartisiyoruz o da annesi.
Nisanliyken kadin cok iyidi, dugunden bir kac gun once sacma sapan adetler yapmak istedi (beyaz carsaf, yok bilmem altinlatini hirsizlar çalacaklar sen en iyisi onlari bana ver vs vs)
oglunu cok kiskaniyor (tek oglu) ve inanin dugunumde slow dansi bile yaptirmadi (gunahmis) neyse inanin cok detay atliyorum fakat kadin huylu ve cok sacma dusuncelere sahip.
Ben kendimi ona karsi ezdirmiyorum, bana karisma diyorum surekli
esim de bazen sinirlenip karisma bize falan diyor
misal daha 2 ay once balayina gidebildik maddi durumumuz olmamisti dugunden sonra ve annesi de illa bir gununu bana ayir bende gelicem orada cok iyi doktor var ben sizi oraya goturcem dedi (cilt doktoru)
biz almanya da yasiyoruz ve esimin ailesi de burada yasiyordu, fakat 6 ay once turkiyeye kesin donus yaptilar
simdi de tutturdu yok bilmem burada para kazanamiyoruz babaniz bazen almanyaya gelip calismasi gerek falan filan
once ciddiye almadim fakat kayinbabam bize geldi ve iki aydir bizde
evimde rahat degilim inanin
tuvalete zor gidiyorum esimle oturup eskisi gibi film izleyemiyoruz. arkadaslarimla ne gorusebiliyorum ne çagirabiliyorum eve
ilk once bir ay gelcek dediler sonra 2 ay a çikti.
inanin kayinbabam cok iyi bir insan ama bizi hic mi dusunmuyolar? hem iki kizi daha var burada onlar da evliler
neden onlarda kalmiyorlar? kizlari da hic cagirmiyorlar hep geziyorlar ben ise evdeyim aksam yemegine ne yapcagimi dusunuyorum her gun (esim ve ben evde calisiyoruz ve o yuzden yemek sorunum yoktu eskiden, acikinca yerdik istedigimizi) ama gercekten tukendim
simdi de diyorlar ki yakinda geri donecek evine ama artik yilda 1-2 kere gelip caliscakmis
ben esime rahatsiz oldugumu soyledim ve istemedigimi dile getirdim
o da aslinda benim gibi dusunuyor ama ne yapim ailem diyor
arkadaslar simdi susuyorum az kaldi gidecek ama bir daha yine gelmek isterse ben hayir diyecegim, gercekten ayip falan evet ama sonucta evliligimi dusunmek zorundayim haksiz miyim? iliski falan bile yok artik aramizda hic bi sey yapamiyoruz biktim
beni kotu gelin olarak gorcekler ama umrumda degil siz olsaydiniz ne yapardiniz
esim eger duyarsa onlara hayir gelmeyin dedigimi belki benden ayrilir.. bilmiyorum gercekten nefret ediyorum annesinden o da benden nefret ediyor bilerek yapiyor kocasi bizde calisip para kazaniyor hanfendi gezip tozuyor sonucta euro geliyor tr de yasayanlara hava hos bu durumda
akil verin lutfen kafayi yicem ! esim annesine hayir diyemiyor maalesef
1 bucuk yildir evliyim ve evliligim cok iyi gidiyor, esim benim lise askim ve gercekten onu cok seviyorum. Bu zamana kadar sadece bir konu uzere tartisiyoruz o da annesi.
Nisanliyken kadin cok iyidi, dugunden bir kac gun once sacma sapan adetler yapmak istedi (beyaz carsaf, yok bilmem altinlatini hirsizlar çalacaklar sen en iyisi onlari bana ver vs vs)
oglunu cok kiskaniyor (tek oglu) ve inanin dugunumde slow dansi bile yaptirmadi (gunahmis) neyse inanin cok detay atliyorum fakat kadin huylu ve cok sacma dusuncelere sahip.
Ben kendimi ona karsi ezdirmiyorum, bana karisma diyorum surekli
esim de bazen sinirlenip karisma bize falan diyor
misal daha 2 ay once balayina gidebildik maddi durumumuz olmamisti dugunden sonra ve annesi de illa bir gununu bana ayir bende gelicem orada cok iyi doktor var ben sizi oraya goturcem dedi (cilt doktoru)
biz almanya da yasiyoruz ve esimin ailesi de burada yasiyordu, fakat 6 ay once turkiyeye kesin donus yaptilar
simdi de tutturdu yok bilmem burada para kazanamiyoruz babaniz bazen almanyaya gelip calismasi gerek falan filan
once ciddiye almadim fakat kayinbabam bize geldi ve iki aydir bizde
evimde rahat degilim inanin
tuvalete zor gidiyorum esimle oturup eskisi gibi film izleyemiyoruz. arkadaslarimla ne gorusebiliyorum ne çagirabiliyorum eve
ilk once bir ay gelcek dediler sonra 2 ay a çikti.
inanin kayinbabam cok iyi bir insan ama bizi hic mi dusunmuyolar? hem iki kizi daha var burada onlar da evliler
neden onlarda kalmiyorlar? kizlari da hic cagirmiyorlar hep geziyorlar ben ise evdeyim aksam yemegine ne yapcagimi dusunuyorum her gun (esim ve ben evde calisiyoruz ve o yuzden yemek sorunum yoktu eskiden, acikinca yerdik istedigimizi) ama gercekten tukendim
simdi de diyorlar ki yakinda geri donecek evine ama artik yilda 1-2 kere gelip caliscakmis
ben esime rahatsiz oldugumu soyledim ve istemedigimi dile getirdim
o da aslinda benim gibi dusunuyor ama ne yapim ailem diyor
arkadaslar simdi susuyorum az kaldi gidecek ama bir daha yine gelmek isterse ben hayir diyecegim, gercekten ayip falan evet ama sonucta evliligimi dusunmek zorundayim haksiz miyim? iliski falan bile yok artik aramizda hic bi sey yapamiyoruz biktim
beni kotu gelin olarak gorcekler ama umrumda degil siz olsaydiniz ne yapardiniz
esim eger duyarsa onlara hayir gelmeyin dedigimi belki benden ayrilir.. bilmiyorum gercekten nefret ediyorum annesinden o da benden nefret ediyor bilerek yapiyor kocasi bizde calisip para kazaniyor hanfendi gezip tozuyor sonucta euro geliyor tr de yasayanlara hava hos bu durumda
akil verin lutfen kafayi yicem ! esim annesine hayir diyemiyor maalesef
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer