İnsanlar kapalılara karşı neden bu kadar önyargılı?

hemen malum partili vergilerimizle yiyip içiyor imajı yapıştırıyorlar. özellikle erkekler yanyana geçerken bile kaçacak delik arıyorlar sanki kollarından tutup nikah dairesine götüreceğiz. toplu taşımada açık bi kızın ve kapalı kızın yanı boşsa gidip açık kızın yanına oturuyorlar ve sınıftaki erkeklere bakıyorum arkadaş oldukları kızlar hep açık. yani kapalılarla arkadaş olmaktan bile kaçınıyorlar. gerçekten bunların sebebi ne?

kapalıyım ama her türlü yaşam biçimine fikre saygım var. kimseyi yargılamam. herkes istediği şeye inanabilir ve bir başkasının hayatına etki edecek bir şey yapmadığı sürece istediği şeyleri de yapabilir. hep böyle biri oldum ama bu önyargı beni artık hayattan bıktırdı bazen kendimi böcek gibi hissediyorum böyle insanlar yüzünden. ve böyle insanlar öyle çoğaldı ki.
İnsanlar kapalılara karşı neden bu kadar önyargılı?
Cevapla