hemen malum partili vergilerimizle yiyip içiyor imajı yapıştırıyorlar. özellikle erkekler yanyana geçerken bile kaçacak delik arıyorlar sanki kollarından tutup nikah dairesine götüreceğiz. toplu taşımada açık bi kızın ve kapalı kızın yanı boşsa gidip açık kızın yanına oturuyorlar ve sınıftaki erkeklere bakıyorum arkadaş oldukları kızlar hep açık. yani kapalılarla arkadaş olmaktan bile kaçınıyorlar. gerçekten bunların sebebi ne?
kapalıyım ama her türlü yaşam biçimine fikre saygım var. kimseyi yargılamam. herkes istediği şeye inanabilir ve bir başkasının hayatına etki edecek bir şey yapmadığı sürece istediği şeyleri de yapabilir. hep böyle biri oldum ama bu önyargı beni artık hayattan bıktırdı bazen kendimi böcek gibi hissediyorum böyle insanlar yüzünden. ve böyle insanlar öyle çoğaldı ki.
kapalıyım ama her türlü yaşam biçimine fikre saygım var. kimseyi yargılamam. herkes istediği şeye inanabilir ve bir başkasının hayatına etki edecek bir şey yapmadığı sürece istediği şeyleri de yapabilir. hep böyle biri oldum ama bu önyargı beni artık hayattan bıktırdı bazen kendimi böcek gibi hissediyorum böyle insanlar yüzünden. ve böyle insanlar öyle çoğaldı ki.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer