Sevgilim azerbaycanlı babam istemiyo yabancı biriyle evlenmemi
Nasıl ikna ederim
Sevgilim azerbaycanlı babam istemiyo yabancı biriyle evlenmemi
Nasıl ikna ederim
Kabul etmemesinin özel bir sebebi var mı? Fikrini veya kararını değiştirmek gibi bir amacım yok, ancak bu durum normal diğer ırkçı düşünceler gibi bir düşünceden kaynaklanmıyor olabilir. Ebeveynlerin olaylara ve durumlara bakış açıları çok farklıdır. Ancak bu da herşeye doğru baktıkları anlamına da gelmez. Bundan dolayı şayet bahsettiğin kişiyle ilerde gerçekten mutlu bir hayat yaşayacağına inanıyorsan, bu konuyu oturup ailenle güzelce medeni bir şekilde konuşman gerekiyor. Eğer onları ikna edemezsen sonrası için ne yapman gerektiğiyle ilgili bir şey söyleyemicem. her şey senin kararına bağlı.
45 üzeri olduğunu düşünürsek artık bu onu ilgilenirmez bence. Neredeyse ebeveymlerimin yaşındasın ve onların o yaştayken bu tarz konularda ailesinden izin aldığını düşünemedim bile, çok saçma olurdu.
Sonuçta yetişkinsin ve babanın onayını istemek sana büyük avantaj sağlamayacaksa onunla bu konuyu düğüne kadar konuşma derim. O an olay çıkarmazsa da mecbur kabul edecek.
Neyy daha 25 yaşındayım bayan zeki
Zekayla ilgisi nedir? Okuma yazma biliyorum ve 45 yaş ve üstü yazıyor.
Evet ebeveynler çocuklarından sorumlular, ama hayatlarına müdahale hakkı vermez. Hayatında ki kişinin kötü alışkanlığı, ahlaksızlığı yoksa uyarma hakkı vermez. Bu sadece kendi gibi olmayan birine duyulan ön yargı. Dahası ırkçılık. Farklı milletten olmak daha az insan yapmıyor kimseyi. Derdim ben aileme.
Çok saçma. Hem sorumlu hem nasıl müdahale edemiyor.. sonunda yine baba evine dönüyorlar ama.. bazı insanlar aşıkken aptallaşıyor gözünün önünü göremiyor..
Azerbaycanlı bir insana yabancı da diyemeyiz tabii ki öz kardeşlerimiz. Bunuda belirteyim şey olmasın.. yani burada aile yanlış yapıyor Azerbaycanlı kardeşimizdir sonuçta yabancı değil. Ama elin hansı ile Thomas ile evlenmek isterse tabii ki ona ben de karşı çıkarım
Çocuklarımız bizim robotlarimiz değil, sorumluyuz iyi ve faydalı birer insan olmalarindan. Kalplerine, düşüncelerine, inançlarına, hayat yoluna, tecrübelerine. Kaçırılan nokta şu anne baba cocugunun hayatında yönetici, Tanrı rolüne soyunuyor. Elinde olsa kendi yasayacak çocuğun hayatını. Anne baba çocuğunun yoldasidir, mentorudur.
Kalplerine düşüncelerine... Karisamayiz.
insanlara ne kadar yüz verirsen senin üstünde o kadar otorite sahibi oluyolar ben olsam böyle bir olayın yaşanmasına izin vermem belki bir ömrü paylaşacağın eşini kendinden başka kimse ne belirleyebilir ne de eleştirebilir
O kadar haklısın ki çok teşekkür ederim
Cevap
85Cevap
Görüş açısına bak hey Allahım. Müslüman olduktan sonra bence çok saçma
Iyide ikimizde Müslüman degiliz dinsiziz
Öncelikle sebebini öğren. Belki bi tecrübeleri vardır. Benim ailemde Azerbaycan kadınlarındab uzak durmamı öneriyor 😀 Sebebini sorduğumda birkaç şey anlattılar ama mantıklı değildi. Herkes ayni olacak diye bir şey yok
Yabancı diyince bende İngiliz, Fransız vs gibi algıladım 😅 Azerbaycanı yabancı olarak görmüyorum ben şahsen yani aynı milletiz aslında anlayamadım babanızın neden karşı çıktığını
Onlara Azeri diyorsan zaten yorumun baştan yanlış
@King_Baudoin Evet yanlış. Doğrusu Azerbaycan Türkleri olacak
Evet, çok yanlış bilinirler mesela sakha Türkleri gibi
Azerbaycan'da yabanci mi ben de sandim ki dini açıdan yabanci kabul etmiyor. O da Türk sen de Türk. Bence tepkisi geçer çocuk iyiyse
Sen kadın olduğun için öyle konuşuyosun. Aile sözünü dinlemeyip kendi kalbinin sesini dinlesin tamam mutlu olsun ama mutsuz olduğunda da geri gelmesin bu eve. Zaten yüzü kızaran gelmez
Benim sevgilim de Azerbaycanlı ve annem sürekli Türkiye'den erkek mı yoktu deyip deyip duruyordu ama baktı ki biz ayrılmıyoruz sustu ama baya gereksiz konuşuyordu işte ben izin vermezsem olmaz bu iş ama şu an 1 yıldır sevgiliz ve annemde bir laf söylemiyor.
Mesajdan konuşabilir miyiz seninle
Ben atamıyorum sana
Takip etmediğin için
Azerbaycan Türk'ü yabancı değildir esas yabancı araptir
Eeevet dedim anlamıyo ama
Anlarr anlar pes etmeyin
Ama çocuk üzülüyo acaba bende sıkıntı var mı diyo çok yoruldum
Genel Türkiye Türkleri baba yapısı böyledir de seninle ilgili durum söz konusu değil de olay Türklük falan değil aslında bunu anlat
Haklısın çok teşekkür ederim söylicem
🤘🤘🤘
Tamamda Azerbaycan yabancı degilki kardeş ülke ve Türk neresi yabancı sende bir soru sormuşsun tovbele
Kültürü geç muhtemelen din, mezhep bile farklı olabilir eğer geleneklere bağlı bir aile iseniz haklı çok sorun çıkar biz aynı şehirden ama köyünden biri ile düğün yaptık çok kültür farklılığı insanları olumsuz etkiledi
Sondaki sahne gibi baba ben yabancı damat istiyprım diyeceksin xD
Sen babanın etkisinde kalıp sevdiğinden vazgeçmezsen, zamanla baban da kabul edecektir. En çok babalar ister kızının mutluluğunu.
Müslümansa bir sorun yok evlenmenizde ama belki örf adetler ve arkabalar ne der baskısı adamı zorluyordur
Azerbaycanlı müslüman yabancı değil ki yabancı olan senmisin sevgilin yabancı değil de
Azərbaycanlıları yabancı olarak görmüyorum. Babanın düşündüğü yanlış
Babanız haklı, yerli malı haftasında yapılacak iş değil bu.
Sen pes etmiyceksin ki o da yavaş yavaş kabullensin
azerbaycanlıya da yabancı diyen gitsin pepe izlesin mq
Has Türk adamı kabul etmiyor parası olsa Arapları kabul eder ama 😊
Azeriler yabancı değil ki 😁 sadece türkçenin farklı bir kolunu konuşan türklerdir 😁
Yabancı olmadığına ikna et.
Yabancı değil Azerbaycanlılar.
Ikna etmek yerine neden istemediğini sormanızı tavsiye ederim.
Afganistanlı değil yahu yabancı dediği bizden...
Sen sevdikten evlendikten sonra babanın ne dediği önemli değil boş ver.
Onlarda insan Müslüman olması yeterli yinede babandır aranızda görüşmeniz daha sağlıklı
Azeriye ben de olsam kız vermem. Baban bu konuda haklı.
Görüşleri okudum hepsi cahil, ergen tipler. Azerbaycanlılar eski Sscb nin en güvenilmez toplumlarından başı çekenlerinden birisiydi. Yıllarca Rusya da yaşamış birisi olarak bunu sana söylüyorum. Rusta ya iş için ilk gittiğim günlerde bana "azerilerden Uzak dur" demişlerdi. Ben de tecrübesiz birisi olarak buna şaşırmıştım. Çünkü onların bize bir zarar vereceklerine inanmıyordum.
Ama zamanla yanlış düşündüğümü anladım.
ona bakarsak türklerde hiç iyi değil güvenilmez
Senin babana tarih millet dersi vermek lazım nasıl Azerbaycan da yaşayanların Türk olduğunu bilmez.
belki babası araptır belki arap seviyordur
Belki de evlenirseniz senin Azerbaycan'a gitmenden korkuyordur
babana yabancı damat dizisini izlettir kararından vazgeçer
boyle zamanlarda insan anlayamiyor tabi ama tek istedikleri bizim iyiligimiz. yasamis birisi olarak sana tavsiyem babanin goruslerini dikkate al evlilik konusunda hic acele etme. Cunku maalesef sonunda onlar hakli cikiyor
onlar gardaşımız bea. bilmiyodur baban. karabağdan gir , çırpınırdı karadeniz den çık. milli damarlarına bas.:)
😂
Yani evlenecek olan sensin başkasının kabul edip etmemesi çok önemli olmamlı bence. Kaldı ki sana değer veren insanlar sevdiğin kişiyle mutlu olmanı isterler. Benim de eşim yabancı (Alman) kimseden izin istemedim de hesap vermedim de.
Zor düzeltirsin yaşı da ileri herhalde baya. Kendi mutluluğunu düşün biraz annen ikna etmeye çalışsın.
azerbaycanlı yabancı mı? türk onlar türk benxe baban ya bilmiyor ya da adamın inancı farklı diye istemiyor
Baba kızının ya da karısının ilişkilerine karışamaz 6284 var itiraz eder ise uzaklaştırma hapis idam tüm malı da senin
Bak bak bak numarayida ogrenmis sende umut var arkadas senin aile diye bir kavramdan haberin var mı karisininda ikiskisine karışmayacakmis :))) ne yeyip iciyorsan uzak dur onlardan
Azerbaycanlıyla evlenilmez kızım! baban seni düşünüyor. Sakın evlenme.
Azarbeycan yabancı ülke olmuyor sadece siveleri var aynı dili konuşuyoruz
İyi de Azerbaycan Türk. Yabancı değil. Nesini kabul etmiyor.
Babana soracak yaşı çoktan geçmişsin sanki, 45 yaş üstü yazıyor 🙈.
Djxhdhhdd onuda turk diye yuttururuz sjdh bizde ağdamli kardesler var onlara soyle onlar halletsin
Baba devletler arası kriz mi çıkaracaksın iyi giden ilişkilerimizi bozma lütfen de 😁
Azerbaycan türkü nasıl yabancı oluyor çok merak ettim hangi kafa bu 🤔
Naz yap düzelir bi süre sonra türkle evleniyosun sonuçta kültürler aynı bu en büyük avantajın
O ne öyle Azerbaycan kardeş ülke. Asıl ona vermeli.
Baban az bile yapmış, benim kızım yabancı damat bulup getirse ikisininde ağzına s. çarım.
azerbaycanlılar yabancı mı?
Özgür o babası diye evlenceği insani sen karar veremesin ne adamlar var ya …
Büyük konuşma başına gelir 😅 @Troiann35
@MuratKocumoglu Sanane la sen git Gavura ellettir ozaman kızını
anladım türk değilsin
Partnerinizin de çabasıyla ikna edilebilir diye düşünüyorum. Ailenizin gözüne girmeli, kendini sevdirmeli:)
yabancı sayılmıyor ki
Işte bizimkiler bi türlü anlamıyo
Kafa yapılarını bi türlü anlamıyorum
Adam her Azerbaycan Türkü hem soydaş hem Müslüman
Gayri müslim olsa anlarım
Ne var bunda baban biraz eski kafalı mı
Azerbaycanlı bir kızla sevgili olmak istiyorum ben baban bulmuş bunuyor
Azerbaycan Türkleri ailesine bağlı insanlardır
Baban büyük ihtimalle AKP'li
Ne alaka ya akp
Çünkü AKP'lilere türk deyince direk ırkçı oluyor sun
Artı ve Azerbaycan Türkleri kardeşlerimis şii diye onlara çok laf diyorlar
Şah İsmaili seviyorlar diye de bir ton laf diyorlar
Azerbaycan Türkleri kardeşlerimize
Arap , veya diğer milletler serbest
Türk demek yasak kanka
Çevrem de birçok ak partili var onlardan biliyorum
Şah İsmaili türk olarak görmezler
İslam dan önceki atalarımı saymazlar dahi
:) tek millet iki devlet der susarım :)
Gardaş zaten sitemliyim konuşmayalım bu konuyu
Birini sevmek ve sevmemek onun senden olusunu degistirmez, zaten irkcikik haram kaldiki irkimizda ayni
Gardaş peki türk gencine destek vermezken biz niye yılda 10 milyar dolar para yardım yapıyoruz 13 milyon mülteciyi besliyoruz
Afganları, Pakistanlılar, Ruslar, Ukraynalılar dahahada saymadım
Beni en uzen doğu turkistan bro onlara uzagiz
Gardaş Zafer partisi seçmeniyim
Mültecileri istemiyorum diye her gün hakaret yiyoruz
Suç mu vatanı sevmek
Ben ordan bir es bulsam evlencem nerden bulacam
Doğu Türkistan İslami hareketi şuanda ülkemizde terör örgütü olarak anılıyor
Doğu Türkistanlı kardeşlerimiz hep eziliyor
Ahıska Türklerine destek verdik diye bize tepki gösteren ler
Suriyelilere afganlara laf demiyor
Gardaş yapma onların kızıda bize lazım değil
Oda yanlis biz irkci olamayiz unutma musadir 10 rizki ile gelir :) biriyke doner Allah oyle bir musibet verdi ise katlancaz
Hayır kardeşim mülteciler gidecek artık benim ülkemin genci rahat edecek onların ki değil
İyi birisin kanka kusura bakma kalbini kırdıysam
Hayirlisi ama kimse gitmez :) bak hic bir ulkede bu olmadi kolay kolay olay insanlarin varligi degil egitimidir isleyisidir almanyada yillardir 3 milyon Türk yasiyor diye almanya batmadi aksine islerine yaradi insani doğru kullanirsan faydasi olur zarari degil
Məndə azəriyəm biz yabancı değiliz kardeşiz Boyle söylemesine üzüldüm
Benim de babam kabul etmedi ayrıldık aşko söz konusu baba olunca insanın elinden bişi gelmiyor
Senin uzağa gitmeni istemiyordur belki de bi görüşmelerini sağla derim önce
Onun neresi yabanci oluyor senden benden halis mulis Türk oğlu Türk 😀
Evet daha saf kanı
yabancı damat dizisini izleyin ordada yabancı damat var ilkten kabul etmiyordu
soru troll değilse baba ermeni demekki
1. Trol değil 2. ermenide degiliz
Bu bildigin hakaret
o zaman türke yabancı demek hangi kafa
Azerbaycanlıları pek sevmiyo işte ona göre sahtekarlar
@ZaxraI8 kime dedin
@ZaxraI8 size sahtekar demedi, babası yabancı diyormuş, ne alaka türk türke yabancı dermi
@ZaxraI8 hmm sahtekar yabancı demek sanırım şimdi anladım :D yani babayı bilgilendirmek gerekkk
@ZaxraI8 pardon şimdi farkettim sahtekarmış babasına göre, sanki bizim milletimiz çok düzgün her türlü sahtekarı her türlü yobazı her türlü yalancısı var bizdede
@ZaxraI8 sanane babam öyle düşünüyo
Karışma git işine
@ZaxraI8 ben azerbaycanlıları oldugunu düşünmüyorum çok samimi ve iyi insanlar
Ama babamında tecrübeleri var onun düşüncesi saygı duyuyorum
Cok cok cok zor bende edemedim babami zamaninda
Ya ben onu çok istiyorum
Bunun yollu olmalı
Ikna ermeye calisacaksin ne edelim?
Benim ailemde istemez herhalde yabancı 😒
Bende Amerikalı İngiliz falan sandım dbdbdb
Aslında çok da yabancı değil.
Baba ya verirsin ya da kaçarım.
banana sor bakalım kendisimi evlenecekmiş?
babana olacaktı pardon
Azeriler de Türk degilmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?