Annem evde yokken babamla çok mutluyuz. Babam evde yokken annemle çok mutluyuz. Bunun sebebi ne?

Üç kardeşiz ve üçümüzde böyle düşünüyoruz annem babam aynı anda evdeyken odamızdan çıkmayız bi akşam yemeklerinde toplanırız o kadar. Ama annem ya da babam evde olmayınca odamızın yolunu unuturuz aa bizim odamız dışında bir evimiz varmış modunda oluruz.
Üçümüzde bunu istemsiz bir şekilde yapıyoruz ve nedenini çözebilmiş değiliz. Annem babam öyle kavga eden insanlarda değil. Neden böyle oluyor sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek.
Annem evde yokken babamla çok mutluyuz. Babam evde yokken annemle çok mutluyuz. Bunun sebebi ne?
Cevapla