Abimle sevgili gibiyiz bu çok mu anormal?

Arkadaşlar abimle çok iyi anlaşıyoruz aramız çok iyidir. Sürekli birlikte vakit geçiriyoruz hatta datee çıkıyoruz falan. Ben üniversiteye başladım işte bir kız arkadaşım var, o abimi sevgilim sandı ben abim olduğunu söyleyince de garipsedi e niye böyle yakınsınız diye. Abimle çok yakın olmam yanlış mı ne var ki bunda?

Abimle sevgili gibiyiz bu çok mu anormal?
Cevapla