Hep "ben" bir şeyler yapmak istiyorum, yardım eder misiniz?

çok yakın olduğum bir arkadaşım var 2 yıldır rkadaşız her şeyimi biliyor resmen sanırım ben de onunkileri ama sadece okulda kalıyor arkadşlığımız öğle rası dışarı çıkmak istediğimde gönülsüz oluyor veya dışarıda buluşmak istediğimde çok sıcak yklaşmıyor 2 yıldır arkadaşım ama okul dışında hiç buluşmadık bilmiyorum ilk bşlarda tanıma süreci falan flan olbilir ama hep bir şeyleri ben teklif ediyorum geçen öğlen yemeği için tek bşıma dışarı çıktım sırf gururumdan artık üzülüyorum ve ne bileyim insan şey diye düşünmeye başlıyor sadece okulda yalnız kalmamak için arkadaşlık kuruyor gerçekten üzülüyorum onsuz bir şeyler yapınca da garip kaçar gibi geliyor bilmiyorum lütfen yardım edin
Hep "ben" bir şeyler yapmak istiyorum, yardım eder misiniz?
Cevapla