Ya bu kadar olmaz. Rıza qlmadigim için mi böyle oldu acaba
music.youtube.com/watch
music.youtube.com/watch
Her zaman planlıyım. çünkü plan olmadan hareket etmek daha kötü sonuçlara neden olabiliyor hayatta.
Cevap
4Cevap
Evet tecrübe edindim birçok konu oldu bununla ilgili artık çekmiyorum
çook yaşadım. Artık daha fazla plan yaparak üstesinden gelebildim. Hangi konu üzerine seninki canım ?
Olanda hayr vardır hoca
plan olmadan hareket etmek kötü.
Evet çektim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?