Erkek dediğin...
Kadın dediğin... diye başlayan cümleler vardır ya hani aşırı gıcık olurum. Bu kalıplar sizce doğru mu?
Kadın dediğin... diye başlayan cümleler vardır ya hani aşırı gıcık olurum. Bu kalıplar sizce doğru mu?
Erkeklere genel olarak: ~ erkek dediğin ağlamaz, her denileni yapmaz, ağır abi takılır harbiden ise sadece odundan ibarettirler bildiğin öküz sürüsü olur ya! Aynen öyle hayal et...
Kızlara da: ~ kadın dediğin evden dişarı ayağını atmayacak, oturacak çocuğuna çoluğuna bakacak, yemek yapacak, kocasına/kaynanasına bakacak!.. ne kadar cahil bir toplum oldukları bu kalıplardan belli oluyor. KADIN dediğin hem çalışacak hemde evine, ailesine sahip çıkacak kardeşim! herşeyi dört dörtlük edebilecek kapasitede olması lazım Adan Zye aklına ne gelirse. Sonuçta bir kadın ortalığı çekip eviştiriyo yani toparlıyor. Bir erkeğe muhtaç olmayacak en azından kendi öz ekonomik geliri olacak.
Cevap
3Cevap
Erkek = İş gücü ve para. Kadın = Cinsellik ve temizlik
Erkekler kadınlara, kadınlar erkeklere marangozluk öğrete öğrete bazen aynaya bakmayı (Kendi hatalarımızı görmeyi) unutuyoruz.
Erkek = İş gücü ve para. Kadın = Cinsellik ve temizlik
Kısaca özet bu evet...
Bugün ders çalışırken okudum cidden çok doğru
Doğru...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?