Ciao
Özgüvensiz ve her sorunu fiziğine yükleyen biri bence yaratır.

Ciao
Özgüvensiz ve her sorunu fiziğine yükleyen biri bence yaratır.

Boyun gerçekten etkisi var özellikle türk kızları 190 boydan kısa erkeklere bakmıyor. eğer parası çoksa bu biraz kurtarır ama bunun dışında kurtarmaz
"Türk kızları"
Özgüvensizlik değil gerçekten çoğu kadın 180 aşağısı erkeği istemiyor. 180 olmama rağmen 190 erkeklere aç köpek gibi baktıklarını fark ediyorum kadınların çoğu zaman.
Cevap
10Cevap
Kısa boylu bir erkeğin kadınlarla iyi ilişki kurması zaten zor ve boyunu suçlamakta pek de haksız değil bence 😃
kesinlikle öyle. bazıları kısa boyu çok sorun ediyor. asıl sorunları boy değil özgüvensizlik. kadınlar özgüvenli erkeği sever.
Öz güvensiz birinin ilişkisi de sağlıksız olur evet
Benimde iyi değil muhabbete giremiyorum ama boyum normal 1.79 boy ile alakası yok bahane
Özgüven hikaye. Eminim 1.80 den kısa erkek arkadaşın olmamıştır.
Birkaç aydır 170 civarı birinden hoşlanıyorum ve bende 170 civarıyım önyargılısınız
@Andromedadanbirkız
Kısa boylu kızlar uzun boylu erkekleri bırakmadığı için olabilir mi?
Alakası yok mankenlik ajansıyla sıkı fıkı biriyim 190 üzeri gayet iyi fizikli erkekler tanıyorum
@Andromedadanbirkız
Onların da hepsinin kız arkadaşları 1.55-1.60 dır.
Hayır rus tercih ediyorlar sizler kadar zevksiz değiller:)
Suçlama değil hiçbir kadın 1.80 den kısa erkekleri sevmez onlarla sevgili olmaz eminim sen de olmazsın.
170 civarı birinden hoşlanıyorum şu an ve kendi boyumda 170 :) fazla önyargılısınız
Uzun erkeğiz kısa veletlere sormak lazım
Uzunlar genelde sapşik çıkıyor kısalar ve kaslılar daha gelişmiş
Evet çıkarır öz güveni olmaz herhalde
Tek sorun boy değildir
Alakası yok ya.
Evet yaratır
Evet sorun yaratır
Yerine göre bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?